Valehtelu on niin pienestä seikasta, etten taida kehdata sitä edes täällä tunnustaa...
Ei, en ole pettänyt (eh mitä nyt kuulema luottamuksen kuitenkin) enkä harrastanut mitään vilunkipeliä mikä vahingoittaisi suhdettamme. En missään muodossa, koskaan! Olen raivorehellinen ollut, aina. Tästä hänen suuressa mustasukkaisuudessaan on saatu tappelut aikaiseksi. Kun kerroin aina kaiken, ehkä kertonut liikaakin. Nyt ajan päälle turhautunut ainaisiin jankkauksiin ja kokenut että helpompi olisi jos jättäisikin sanomatta joitain asioita. esim "ketä näin kaupungilla".... tässä sarjassa tosiaan painitaan.
Kaikenlisäksi tätä on jatkunut jo pari viikkoa tätä selkkausta. Kenties se nyt vaan osoittaa, että jotain suurempaa häikkä pinnan alla muutenkin.. ei voi saada näin pienestä tällaista riitaa aikaiseksi. Mielestäni... Niin, siksi sitä täältä teiltä kyselenkin näkökulmia.
veekoopee kirjoitti kyllä osuvasti. Korkeat on vaatimukset tässä suhteessa, se on selvä.. hänen näkökantansa ja miksi se niin tuhoaakaiken, on selvillä.
"ota riski, et häviä.":lle tiedoksi, olen selittänyt, perustellut, vedonnut, pyytänyt anteeksi...jostain syystä minun selitystä ei noteerata, "koitin säästää sinua turhalta mielipahalta"...ei kelpaa. ei ole TOTTA, kun mies on päättänyt ettei sanaani voi luottaa, helppoa eikö? Minähän salaan jotakin, tarkoitusperäni ovatkin jotain aivan muuta..
Niin - Miten luottamus korjataan... Millä yleensäkään mikään parisuhten riita korjataan kunnolla, niin ettei sitä aina vedettäisi takaisin tappeluun... taitaa olla elämää suurempia kysymyksiä :/