Luottamus-asia (mies)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
Joo-o, mun mies kertoi minulle maksaneensä eräälle tuttavallemme (joka mies) 5 euroa erään asian lainaamisesta, mutta ihan vahingossa sain selville seuraavana päivänä että mieheni olikin todellisuudessa maksanut hänelle 10 euroa!
Kun kysyin mieheltäni iltasella että niin paljonko maksoit, hän väitti maksaneensa 5:n mutta kun sanoin että 10:hän olit maksanut, mieheni kakisteli selän kääntäen että hän muisti sitten väärin, taisihan hän sittenkin maksaakin 10:n.
Mutta myöhään illalla mieheni sanoi minulle että hän tahallaan jätti minulle kertomatta totuuden, että jos suutun siitä että hän maksoikin tuttava-miehelle puolet enemmän. No, vastasin että sehän se suututtais että jos ei kerro totuutta, jonka voi saada vahingossa muuta kautta selville!

Vähän nyt mietityttää tietysti että voinko mieheeni 100%:sti enää luottaakkaan?

Hei, miehesi on aikuinen ihminen.
Nyt sun pitää huolestua siitä, että hän ei uskalla kertoa sinulle totuutta, kun pelkää sinun suuttuvan mokomasta pikkuasiasta. Mene itseesi siit, tutkistele käytösti häntä kohtaan.

No ei, et voi luottaa. Mieshän valehtelee sulle päin naamaa (vai selinkö se nyt oli vai miten...). Mahdat olla melkonen pirttihirmu ?

Mutta myöhään illalla mieheni sanoi minulle että hän tahallaan jätti minulle kertomatta totuuden, että jos suutun siitä että hän maksoikin tuttava-miehelle puolet enemmän

Kyse kun oli siis huomattavan suurista summista.

että jos mies joutuu viidestä eurosta tiliä tekemään niin suhde on päin helvettiä.
kenenkään maailma ei kaadu viiteen euroon.
Voi mies parka,millasia pirttihirmuja niillä on kotona.

Oi voi... kuinkakohan monta kertaa itse olen hiukan kaunistellut jonkun ostokseni loppusummaa miehelle... :laugh: Omista rahoista ne kyllä ostan että siinämielessä sillä ei oo mitään väliä mitä joku mun ostokseni maksaa. Mut hei, mitä ihmeen väliä on jollain 10?:lla?? mun mies ei ois varmaan kertonu koko asiaa... :)

Ehkä antaisin mennä valkoisena valheena, joita kaikki joskus viljelee.
Sitten jos jäisi seuraavan kerran kiinni, niin alkaisin tinkaamaan, että mitä muuta valehtelee.

Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Oi voi... kuinkakohan monta kertaa itse olen hiukan kaunistellut jonkun ostokseni loppusummaa miehelle... :laugh: Omista rahoista ne kyllä ostan että siinämielessä sillä ei oo mitään väliä mitä joku mun ostokseni maksaa. Mut hei, mitä ihmeen väliä on jollain 10?:lla?? mun mies ei ois varmaan kertonu koko asiaa... :)

Peesaan.
Saatanpa vaatekaupasta tullessani ohimennen mainitessa hieman alaspäin pyöristellä.
Mieskin varmaan sen tietää, mutta tämä on näitä perinteisiä miesten ja naisten juttuja: )

Alkuperäinen kirjoittaja mä nään asian näin:
että jos mies joutuu viidestä eurosta tiliä tekemään niin suhde on päin helvettiä.

No ei tarvii eikä oo tehnytkään, mutta meillä on nyt tiukkaa ja koskaan ei ole mihinkään mun (muutaman eron tai korkeintaan joskus muutaman kympin) menoihin rahaa! Onkos toi sit tasavertaista et munj pitää itte laskee joka euro ja miehen ei..??

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:

Peesaan.
Saatanpa vaatekaupasta tullessani ohimennen mainitessa hieman alaspäin pyöristellä.
Mieskin varmaan sen tietää, mutta tämä on näitä perinteisiä miesten ja naisten juttuja: )

Mä taas saatan joskus esittää "huonomuistista ja unohtaa" mitä jokin vaate tai tuote maksoi.... :ashamed: ja mies kyllä tietää, ettäolen törsännyt silloin x-summan euroja johonkin ihan turhaan...

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja mä nään asian näin:

No ei tarvii eikä oo tehnytkään, mutta meillä on nyt tiukkaa ja koskaan ei ole mihinkään mun (muutaman eron tai korkeintaan joskus muutaman kympin) menoihin rahaa! Onkos toi sit tasavertaista et munj pitää itte laskee joka euro ja miehen ei..??

No ei ole tasavertasta. Onko teidän tulot tasavertaset? Jos ei ole, niin harvoin on ne menotkaan.

Yhteistyössä