Luottamuksen Arvoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies

Vieras

Nainen on erittäin hyvä ystävä erään miehen kanssa. Minulle hän sanoo, että on kuulemma vain ystävyyttä, mutta "vaistoni" sanoo muuta. Tämä hyvä ystävä on saattanut heittää naisen kotiin harrastusten parista? Nii-npä niin.

Olen muutenkin huomannut hänen kertovan valkoisia valheita kaikenlaisista asioista.

Kysyin suoraan, että mikä on homman nimi, pettääkö hän minua ja kerroin miltä minusta tämä touhu tuntuu.

Nyt aikaa on taasen kulunut ja nainen jatkaa samaan malliin. Olen huomannut, että koko akka on alkanut ottaa jo niin paljon stressi osastolle, että olisi varmaan parasta lopettaa koko juttu.

Kysynkin Teiltä arvon naiset:

On pettäminen tai valehteleminen luonteesta kiinni vai mistä. Miksi nainen pettää omaa miestä? Miksi kotona ei voi keskustella avoimesti kaikesta.

Itse olen yrittänyt puhua, mutta nainen välttelee ja puhuu niin ettei kukaan aikuinen mies usko moista.

jaa-a...tuohon on vaikea sanoa. Mutta kyllä minun mielestä nainen voi olla miehen ystävä. Minullakin on monta ystävää jotka ovat miehiä. Tai suurin osa on tuttuja ja pari oikein hyvää ystävää(ja yksi niistäkin homo). Ja miestäni ei ainakaan haittaa..tai joskus seurusteluaikoinahan oli vähän mustasukkanen,mutta sitten kun itse tutustui niihin,niin heistä tuli myös mieheni ystäviä.
Eli puhu kunnolla puolisos kans ja sano suoraan miltä susta tuntuu. Ja ehdota että sinä tapaisit myös tämän ystävän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2006 klo 09:12 äiti-ihminen kirjoitti:
jaa-a...tuohon on vaikea sanoa. Mutta kyllä minun mielestä nainen voi olla miehen ystävä. Minullakin on monta ystävää jotka ovat miehiä. Tai suurin osa on tuttuja ja pari oikein hyvää ystävää(ja yksi niistäkin homo). Ja miestäni ei ainakaan haittaa..tai joskus seurusteluaikoinahan oli vähän mustasukkanen,mutta sitten kun itse tutustui niihin,niin heistä tuli myös mieheni ystäviä.
Eli puhu kunnolla puolisos kans ja sano suoraan miltä susta tuntuu. Ja ehdota että sinä tapaisit myös tämän ystävän.

niin piti vielä lisätä,että älä alota keskustelua syyttävästi. Siihen ei voi vastata kuin kiukulla takasi. Ja minun mielestä toisen käyttäytyminen haijastuu toiseen. Eli jos toinen on ollu kiukkunen tai apealla tuulella,niin toinenkin tulee samalle tuulelle. Eli jos sinä olet ollut outo viime aikoina niin puolisosikin voi olla ja siitä johtuu puhumattomuus.
Ainakin meillä on näin. Kun mieheni on pahalla tuulella tai puhumaton tai muuten outo, niin itsekkin tulen huonolle tuulelle ja siitäkös riita alkaa kun tiuskimme toisillemme suotta syyttä.
Yritä saada puolisosi puhumaan. Laitat lapset(jos on lapsia) hoitoon ja teet hyvää ruokaa vaikka ja rupeatte keskustelemaan asioista.
Kyllä se siitä suttaantuu! =)

Yhteistyössä