Luotettavin r-testi?

  • Viestiketjun aloittaja Viivan paikka
  • Ensimmäinen viesti
Viivan paikka
Moi!

Kertokaapas siskot mikä on kokemustenne mukaan luotettavin markkinoilla oleva raskaustesti? Erityisesti haen sellaista testiä, johon EI ilmesty sitä raivostuttavaa VIIVAN PAIKKAA, jonka olen innoissani parikin kertaa valoa vasten tiiraillen tulkinnut haamuksi.
 
pettynyt...
Niin, ja aconeihin tulee myös vääriä plussia... Siis erittäin herkkiin testeihin. En suosittele, näyttää myös varhaisissa keskenmenoissa plussaa, eli liiankin herkkiä. Itse ostan vaan noita 25mIU/mL hCG reagoivia testejä. Mammaksin testejä olen käyttänyt, en ole nähnyt viivan paikkoja (liuskamallisia olen tilaillut).
 
PreDictor
pettynyt: Vääriä plussia Aconeihin?? Siis oikeasti, vain tarkoitatko juuri noita varhaisia keskenmenoja? Oon luullut luotettaviksi testeiksi.

Joka tapauksessa, itse suosittelen lämpimästi Predictoria. Ei herkimmästä päästä, mutta kyllä näyttää varmaan haamua ainakin kuukautisten alkupäivänä. Ja mikä tärkeintä: ei tule viivan (tai Predictorissahan on pallukka) paikkaa, ei minkäänlaista, nega on puhdas valkoinen myös valoa vasten. Ja ainakin positiivinen tulos on pysyvä, eli haaleaakin haamua saa ihan ajan kanssa tiirailla =)
 
monesti testannut
Eihän Aconin varhainen plussa ole väärä. Kemialliset raskaudet ovat hirveän yleisiä. Plussa voi siis tulla herkkään testiin, mutta ei tarkoita, että raskaus olisi jatkunut sen pidempään.
 
hämäävä plussa
No RFSU:n herkkyys taitaa olla 25. Vaan itse olen saanut sillä tooosi epäselviä tuloksia, mm. aivan oikeasti vääriä plussia. Muut testit näyttivät koko ajan negaa ja en ollut enkä ollut ollut raskaana. En oikein luota enää RFSU:n...
 
tyttö82:)
Itse tein s marketin testillä ku menkat oli n5p myöhäs näytti haalean viivan siis haamun,mutta todettiin että kahta viivaa ei näytä ellei ole raskaana ..tein viel apteekintestin 9p menkat myöhäs ja selkeät 2 viivaa...silloin äiti teki s marketin testin johon hänelle vain 1 viiva joten siinä ei viivan paikkaa ollut!!!!
 

Yhteistyössä