Luotettavien (lastenvaate) verkkokauppojen lista! Mistä verkkokaupasta sulla on hyviä kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tarttis vähän vaatetta tilata mukeloille, mutta mistä noista tietää että mikä on luotettava ja mikä ei. Niinpä toivon, että jokunen jaksaisi kirjata hyvät kokemuksensa...sitä kautta uskaltaa sitten paremmin laittaa tilausta sisään :)

Multa lähtee plussaa verkkokaupalle nimeltä:

Keltainen kettu

Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia verkkokauppojen kanssa ja tilailen aika usein just lastenvaatteita. Näin äkkiseltään tulee mieleen seuraavat, joissa olen ongelmitta asioinut: niiloilo, taikamaa, lillis, keltainen kettu, ratkiriemu.

[QUOTE="pallero";25477755]Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia verkkokauppojen kanssa ja tilailen aika usein just lastenvaatteita. Näin äkkiseltään tulee mieleen seuraavat, joissa olen ongelmitta asioinut: niiloilo, taikamaa, lillis, keltainen kettu, ratkiriemu.[/QUOTE]

Kiva kuulla, ettet ole törmännyt ongelmiin :) Mulla kuitenkin on sellainen muistikuva, että useampaan kertaan olisin tältäkin palstalta lukenut ongelmista...kun tuotetta ei kuulu ja toimitus vaan viipyy ja viipyy : /

Täällä on ollut mun mielestä negatiivista palautetta toistetusti sisukas.netistä, josta itsellä ei ole pahaa sanottaa. Olen tilannut sieltä kahdesti ongelmitta, mutta olen kyllä itse noutanut tuotteet Espoosta, joten postituksen sujuvuudesta en osaa sanoa.

Lastenvaatteita olen tilannut useasti Anton&Ninasta, jossa erittäin nopea toimitus! Keltainen Kettu on luotettava, yhteydenpito asiakkaaseen hyvä ja toimitus nopea. Sisukas saa minulta risut, ei ilmoitettu että kaikki tilaamani tuotteet ovat loppu, ennen kuin itse kyselin perään. Lasten Juulia ja Joonatan, ei pahaa sanottavaa:) Poppaa, hyvä palvelu!

Kiitos kaikille vastaajille :)

Löysin muutaman tuotteen jotka kiinnostaa, mutta olen tosiaan vähän arka tilailemaan. Hittolainen, kun en asu pääkaupunkiseudulla...kaikki kiva on aina siellä :D Ei tarttis tilalla, kun monella nettiputiikilla on liikekin.

Mutta tämä auttaa jo paljon, kun saa suosituksia :)

Lasten metsola. miniq, niiloilo, pikku minea. Noista on tullut viimeaikoina tilattua ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Lisäksi babyshop on hyvä, ei tosin kotimainen.

Tuossa tuli muutamia mullekin uusia...

Itse tilaan paljon netistä. Kaikki muut vakikauppani onkin jo mainittu paitsi Metkula. Sieltä tekee usein löytöjä halvalla ja siellä on sellaisiakin merkkejä, mitä ei ihan joka paikassa ole.

Suurin osa suosikkikaupoista olikin jo mainittu, lisäksi hyviä kokemuksia seuraavista: Jeriika, Vauvauva, Kuperkeikka, Oz baby, Bella Bambina

Hattuja: Biggu, Ullekas

Ulkomaisista Lucky little me, Babyshop, Bebaboo (jonne en kyllä viime aikoina ole saanut tilausta läpi, mutta silloin kun on mennyt, niin nopea toimistus jne), Ticket, Pompdelux

Näissä kaikissa on tilaukset sujuneet mutkattomasti

Uusi verkkokauppa www.pakkaspeikko.fi Muutamia merkkejä sekä Pakkaspeikon omia vaatteita, joita ei muista verkkokaupoista löydy. Luomupuuvillaa ja kierrätysmateriaaleja.

olen löytänyt Designshopoutlet.comista. Sieltä Höön vaatteet ovat olleet hyviä, esim. niiden housuissa on jatkettavat resorit. Samasta kaupasta olen tilannut mm. Kakaran väritettävän t-paidan, on ollut supersuosittu! Samaan pakettiin ostin Muumi-mobilen.

Yhteistyössä