luotettava ovulaatiotesti hakusessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muka

Uusi jäsen
28.11.2010
6
0
1
Mikä on luotettava ovulaatiotesti? Aluksi luonnolliseen ehkäisyyn ja tulevaisuudessa sitten apuna, kun vauva saisi tulla.

Oon syönyt 8 vuotta pillereitä (vuoden tauko välisssä) ja nyt haluaisin jättää ne pois. Hakusessa luotettava testi ja mielummin ei kertakäyttöinen.

Kertakäyttöiset on luotettavampia mutta ehkäisyn avuksi niistä ei ole koska kun tikku näyttää ovista voi olla jo myöhäistä pidättäytyä koska siittiöt elää sen 4 päivääkin. Ellet sitten pidättäydy kuukautisista siihen asti kun ovis on jo mennyt. Etkä aina välttämättä nappaa sitä ovista testiin.

Nimenomaan käytettäisiin ehkäisyssä tukena. Oon syönyt niin kauan pillereitä, että kierroista ei ole mitään hajua.

Haluaisin kyllä tulla heti raskaaksi, mutta nyt juuri ei ole ihan se sopivin hetki. Jos me vähän aikaa vielä koitetaan jaksaa odotella, niin on muut kuviot selvemmät. Lähinnä siis työkuviot. Käyn pääni sisällä taistelua jatkuvasti, että miten tässä nyt toimisi. Oon jo 26v, eli vauva olisi jo pian tervetullut. Mutta näillä mennään vielä hetki :)

Yhteistyössä