luotatteko vai epäilettekö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
tuli tuosta teinien alkoholin käytöstä tällainen mieleen..

ei siis pelkästään tuosta aiheesta, vaan muutenkin.

luotatteko ihmisiin niin pitkään kuin ihminen pettää luottamuksenne

vai

epäilettekö aina ja ikuisesti kaikkia, kun eihän sitä voi tietää..


 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Aina pitää vähän epäillä, oikeesti.

no joo, vähän tietysti, mut tarkoitin nyt sitä, et epäilettekö kaikkia ihmisiä, mietitte motiiveita, miksi toi haluaa olla mun ystävä, mitäköhän se haluaa, vai oletteko vaan iloisia et joku haluaa teihin tutustua..

tai jostain teinistä, joka kerta haistelette sen hengityksen vaikka se olis vaan vienyt roskiksen, tai jos ukon työmatka kestää 10min normaalia kauemmin niin mietitte kenen luona se on..

siis yleisesti tarkoitin sitä et luotatteko ihmisiin vai ette..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Luotan. Ja sitten kärsin.

tää on niin totta :/

monet kerrat saanu korvilleen kun uskoo ja luottaa ihmisiin, mut siltikin se on sen arvoista, monta ihanaa ystävää ja tapahtumaa olis jääny kokematta ja näkemättä jos ei olis luottanut :D
 

Yhteistyössä