tuli tuosta teinien alkoholin käytöstä tällainen mieleen..
ei siis pelkästään tuosta aiheesta, vaan muutenkin.
luotatteko ihmisiin niin pitkään kuin ihminen pettää luottamuksenne
vai
epäilettekö aina ja ikuisesti kaikkia, kun eihän sitä voi tietää..
ei siis pelkästään tuosta aiheesta, vaan muutenkin.
luotatteko ihmisiin niin pitkään kuin ihminen pettää luottamuksenne
vai
epäilettekö aina ja ikuisesti kaikkia, kun eihän sitä voi tietää..