Luotatteko puolisoonne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiksut kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En luota. Ja se kaihertaa kyllä välejä vaikka yhdessä on oltu yli 10 vuotta. En voi luottaa raha-asioissa ja se on pahin. En voi kyllä luottaa muutenkaan.. suhteen alussa näytti oikean karvansa eli kuinka pystyy valehtelemaan ja olemaan kylmä.. Ei varsinaisesti pettänyt, mutta muuten salaili tapailemaansa naispuolista kaveria. Hämmästelen näin vuosien jälkeen omaa tyhmyyttä että miten sitä onkin pysynyt yhdessä tämmöisen ihmisen kanssa.. joka pystyisi humalassa ihan helposti pettämään ja raha-asioita ei pysty hoitamaan yhtään.. mieheni on se joka voitettuaan vaikka pari tonnia tarjoaa baarissa kaikille ja sinne meni rahat..

kurjaa!!!! meilläkin niin että on aika saita minua ja lapsia kohtaan,mutta esim baarissa tarjoaa kaikille kavereille ja sit on tilit kuivana. Lisäksi meillä sama homma että vuosia sitten näytti aika karseita puolia itsestään ja se vaivaa mua toisinaan vieläkin. Olen toivonut että mies on kehittynyt ja ei ole viime vuosina mitn paljastunut....mutta never know.

luotan 100% joka asiassa. Hänelle kerron kaiken. Ja yhdessä on koettu niin vaikeita aikoja, että tiedän voivani luottaa häneen ja siihen, että hän on ja pysyy rinnallani.

[QUOTE="tarja";25154289]kurjaa!!!! meilläkin niin että on aika saita minua ja lapsia kohtaan,mutta esim baarissa tarjoaa kaikille kavereille ja sit on tilit kuivana. Lisäksi meillä sama homma että vuosia sitten näytti aika karseita puolia itsestään ja se vaivaa mua toisinaan vieläkin. Olen toivonut että mies on kehittynyt ja ei ole viime vuosina mitn paljastunut....mutta never know.[/QUOTE]

Meillä ihan sama tuossa, että jos minä tarvitsen jotain tai lapsille jotain niin mies "lainaa" eli minun on maksettava hänelle takaisin, koska hän aina sanoo että ei muuten rahat riitä. Toisinpäin taas hän saattaa minulta lainata rahaa mutta ei kyllä koskaan maksa takaisinpäin.. Teki myös ennen sitä että otti vaan minun rahoistani osan eikä todellakaan kysynyt lupaa tai ilmoittanut etukäteen. Jos sitten itse huomasin asian niin totesi vain että joo, piti ostaa sitä ja tätä niin sen takia otin..

Äh, alkaa vaan ärsyttämään mitä enemmän kerron miehestä! En pysty koskaan luottamaan siihen, että hän ottaisi vastuun ja olisi se elättäjä.. Kotihoidontuella ollessanikin se olin minä joka maksoi (osittain säästöistä) ja lainaili rahaa miehelle, joka kävi kuitenkin koko ajan töissä.

Meillä ihan sama tuossa, että jos minä tarvitsen jotain tai lapsille jotain niin mies "lainaa" eli minun on maksettava hänelle takaisin, koska hän aina sanoo että ei muuten rahat riitä. Toisinpäin taas hän saattaa minulta lainata rahaa mutta ei kyllä koskaan maksa takaisinpäin.. Teki myös ennen sitä että otti vaan minun rahoistani osan eikä todellakaan kysynyt lupaa tai ilmoittanut etukäteen. Jos sitten itse huomasin asian niin totesi vain että joo, piti ostaa sitä ja tätä niin sen takia otin..

Äh, alkaa vaan ärsyttämään mitä enemmän kerron miehestä! En pysty koskaan luottamaan siihen, että hän ottaisi vastuun ja olisi se elättäjä.. Kotihoidontuella ollessanikin se olin minä joka maksoi (osittain säästöistä) ja lainaili rahaa miehelle, joka kävi kuitenkin koko ajan töissä.

vaikuttaa siltä ettet sinäkään taida ihan olla ihmisen kanssa jollaisen ansaitsisit. pahalta tuntuu se ettei toinen kohtele niin hyvin kuin itse kohtelet häntä. Jotenkin mies on niin itsekäs,että se juuri hirvittää tässä suhteessa. Olen alkanut miettimään ollaanko me miehelle tärkeitä siis kuinka oikeasti vai vaan koska asiat toimii hälle... hän osaa kyllä ajaa omaa etuaan :(

Yhteistyössä