Luonto kiittää lamaa =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tavoitteena saada kaikki työttömiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Miten tämä ei ole kehoitus?

Eipä ole meikäläisen kirjoittama.

Mutta mitäpä te mistään välitätte, kunhan oma perse voi hyvin ja paksusti.

Tämä on aina ollut minulla elämässä ohjenuorana:)

Sillä pärjää tosi pitkälle=)

No sittenhän sulla on hyväksyttävä syy piilottaa se ahterisi sinne autoon. Autohan vastaa monelle ihmiselle kohtua ja piilopaikkaa.

Maapallon ykkösongelma on ihmisten lisääntyminen. Joka vuosi asukasluku kasvaa 83.000.000 ihmisellä. Joka 11. vuosi miljardi ihmistä lisää. Siinä ei yhtään nauta vaikka kuinka yritettäisiin olla saastuttamatta jos ihmiset lisääntyvät järjetöntä vauhtia.

Niinpä ja plussan mammat ovat kantaneet oman kortensa tähän kekoon.

Liikuntakyvyttömyys on aika yleinen sairaus tänäpäivänä. Sitä esiintyy jo pienillä lapsilla...

Yritin googletella, mutten löytänyt tietoa tästä. Mistä julkaisuista olet tietosi saanut?

Mä en usko auktoriteetteihin. Mä voin puhua vain siitä, minkä olen itse nähnyt, kokenut ja ymmärtänyt.

Mä en usko auktoriteetteihin. Mä voin puhua vain siitä, minkä olen itse nähnyt, kokenut ja ymmärtänyt.

Ja olet nähnyt, kokenut ja ymmärtänyt, että liikuntakyvyttömyys on nykyään aika yleinen sairaus?

Millaiset havainnot ovat tätä tukeneet?

Ja olet nähnyt, kokenut ja ymmärtänyt, että liikuntakyvyttömyys on nykyään aika yleinen sairaus?

Sellaiset, että ihmiset tarvitsevat apuvälineitä liikkuakseen, paljon enemmän kuin ennen. Lapsetkin ovat kömpelöitä. Haluttomuutta ja kyvyttömyyttä liikkua, sellaista olen havainnut.

Sellaiset, että ihmiset tarvitsevat apuvälineitä liikkuakseen, paljon enemmän kuin ennen. Lapsetkin ovat kömpelöitä. Haluttomuutta ja kyvyttömyyttä liikkua, sellaista olen havainnut.

paksusti se sinunki perse siinä penkillä voi.kulutat turhaa sähköä pitämällä tietokonetta.eikö olisi parempi kirjoittaa vaikka paskapaperiin lyijykynällä ja lähettää toimituksiin ajatuksiasi

Kertakaikkisen mielenkiintoista. Millaisia apuvälineitä olet havainnut ihmisten tarvitsevan liikkuakseen?

Haluttomuutta liikkumiseen en kylläkään laskisi liikuntakyvyttömyyteen kuuluvaksi, kyvyttömyyden kylläkin.

Lasten kömpelyyteen en osaa sen enempää sanoa, minkä ikäisistä lapsista puhut?

Alkuperäinen kirjoittaja nii:

paksusti se sinunki perse siinä penkillä voi.kulutat turhaa sähköä pitämällä tietokonetta.eikö olisi parempi kirjoittaa vaikka paskapaperiin lyijykynällä ja lähettää toimituksiin ajatuksiasi

Mitäs mä pääsin just hetki sitten sanomasta?

Kertakaikkisen mielenkiintoista. Millaisia apuvälineitä olet havainnut ihmisten tarvitsevan liikkuakseen?

Haluttomuutta liikkumiseen en kylläkään laskisi liikuntakyvyttömyyteen kuuluvaksi, kyvyttömyyden kylläkin.

Lasten kömpelyyteen en osaa sen enempää sanoa, minkä ikäisistä lapsista puhut?

Autot ovat aika yleisessä käytössä. Kyvyttömyys aiheuttaa aika usein haluttomuuttakin. Moni tekee mieluiten sitä, missä on hyvä.

Autot ovat aika yleisessä käytössä. Kyvyttömyys aiheuttaa aika usein haluttomuuttakin. Moni tekee mieluiten sitä, missä on hyvä.

Apuvälineitä liikkumiseen ovat esimerkiksi pyörätuolit, kyynärsauvat yms. Auto on liikkumisväline.

Kyvyttömyys ei aiheuta haluttomuutta. Et voi olla haluton kävelemään, jos et yksinkertaisesti pysty kävelemään. Onko jalaton ihminen haluton kävelemään?

Mutta useat tosiaan tekevät mielellään sitä, missä ovat hyviä. Siksi ihmettelenkin, miksi sinä mielelläsi väittelet netissä.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Miten yhteiskunta pyörii jos on tavoitteena saada kaikki työttömiksi???

Miksi yhteiskunnan pitäisi pyöriä? Etenkin tällaisena?

Nälkä ja vilu tulisi sinunkin kaltaisellesi wannabe-kettutytölle, jos yhteiskunta yhtäkkiä pysähtyisi.

Apuvälineitä liikkumiseen ovat esimerkiksi pyörätuolit, kyynärsauvat yms. Auto on liikkumisväline.

Kyvyttömyys ei aiheuta haluttomuutta. Et voi olla haluton kävelemään, jos et yksinkertaisesti pysty kävelemään. Onko jalaton ihminen haluton kävelemään?

Mutta useat tosiaan tekevät mielellään sitä, missä ovat hyviä. Siksi ihmettelenkin, miksi sinä mielelläsi väittelet netissä.

Jessus kun nykynuoriso on tosiaan saanut pehmeän kasvatuksen!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Miten yhteiskunta pyörii jos on tavoitteena saada kaikki työttömiksi???

Miksi yhteiskunnan pitäisi pyöriä? Etenkin tällaisena?

Nälkä ja vilu tulisi sinunkin kaltaisellesi wannabe-kettutytölle, jos yhteiskunta yhtäkkiä pysähtyisi.

Ja tyhmäkin tietää, että se johtuu yhteiskunnasta. Hyvin on ihmiset tulleet toimeen ennen yhteiskuntaakin. Elimistö sopeutuu nälkään ja viluun.

Elimistö sopeutuu nälkään ja viluun.

Mutta miksi sen pitäisi sopeutua?

Pitäisikö? Vai eikö pitäisi? Miksi pitäisi tehdä ylipäätään yhtään mitään?

kun sä täällä niin kovasti jeesustelet niin todista ettet käytä autoa,julkisia kulkuvälineitä,kotona tv:tä,hellaa,suihkua ym ja et sä olet sopeutunut olemaan paskanen,nälkäinen ja viluissas..ja tähänkää et osaa kuin kysymyksillä vastata kun et muuta raukka osaa

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Elimistö sopeutuu nälkään ja viluun.

Mutta miksi sen pitäisi sopeutua?

Pitäisikö? Vai eikö pitäisi? Miksi pitäisi tehdä ylipäätään yhtään mitään?

kun sä täällä niin kovasti jeesustelet niin todista ettet käytä autoa,julkisia kulkuvälineitä,kotona tv:tä,hellaa,suihkua ym ja et sä olet sopeutunut olemaan paskanen,nälkäinen ja viluissas..ja tähänkää et osaa kuin kysymyksillä vastata kun et muuta raukka osaa

Sori, en tunne Jeesuksia, eikä mun tarvitse todistaa mitään. Tässä kun keskusteltiin aiheesta yleisesti, ei musta. Kyllä mä avaan sitten ihan oman aiheen itsestäni, jos haluan. Aika harva täällä näyttää kykenevän keskustelemaan asioista yleisellä tasolla.

Yhteistyössä