Luonnonmukainen rehotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tummakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta naiset! mies voi kasvattaa karvat on niillä muutenkin karvoja. Se että haiset hieltä kilometrin päähän pitäs kyllä joskus käydä suihkussa. Miehet jotka käy päivittäin suihkussa ja laittaa dödöä kainalo karvoihin ei haise hieltä vaan hyvältä!

En tiedä onko aapee tosissaan mutta itse teen kyllä juuri noin. Siis saksilla vaan vähän lyhennän. En haise hielle enempää kuin silloin kun ajelin kainalot. Ja ne on jotenki kivemman näköset näin. Olen perwo :D

Nips nips, saksilla vaan, ja se on kelvannut ainakin tähän päivään asti.
En ymmärrä niitä, jotka väittävät karvojen haisevan. Vesikin on olemassa. Eli olennsitten perwo minäkin.

jorkka.jpg

Nuorena jo kiellettiin kainaloihin koskemasta. Oli äiti semmoinen tantta, että ei sitä sitten edes uskaltanut. Karvat jäi ja on edelleen. Onneksi ei niitä niin mahdottomasti edes ole, eikä minua häiritse. Normaalilla hygienialla ovat hajuttomat, eivätkä ketään ärsytä. Eivät muita kuin sheivausintoilijoita.

Minulla on upea kroppa ja viivapillu. Karvaton tietenkin. Nautin siitä, kun saan levittää tavarani opiskelijamiesten nähtäväksi ja huomata heidän himokkaat katseet.

Yhteistyössä