Luonnonmukainen rehotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tummakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tummakko

Vieras
Kyllästyin iänikuiseen kainaloiden ajeluun. Olen antanut kasvaa ja nyt on kuin mummivainaalla ennen. Olen tumma ja karvat niin ikään. Kainalot oli inhoittavan näköiset, kun aina oli sänki ja näkyvä sellainen. Nyt niinkuin pitääkin. Tuolta alhaalta kyllä nipsin lyhyemmäksi ja rajoja siistin. On muuten niin kauhean näköinen puska, että lapsikin saunassa pelästyisi.

Mies vaan tykkää, ja se on hyvä!

Mulla ainakin alkaa haisemaan kainalot nopeammin karvaisina, siitäkin syystä sheivaan. :o Omat kainalokarvani ovat tosin pehmeähköt, joten sänki ei pistele tai kutittele eli erilainen tilanne meillä. :)

Kyllästyin iänikuiseen kainaloiden ajeluun. Olen antanut kasvaa ja nyt on kuin mummivainaalla ennen. Olen tumma ja karvat niin ikään. Kainalot oli inhoittavan näköiset, kun aina oli sänki ja näkyvä sellainen. Nyt niinkuin pitääkin. Tuolta alhaalta kyllä nipsin lyhyemmäksi ja rajoja siistin. On muuten niin kauhean näköinen puska, että lapsikin saunassa pelästyisi.

eikä auta dödöt. Helppo ne on ajella pois. Eri asia alakarvotus.

Ehdottomasti lopetat sen saksimisen alapäästä. Kavenna, älä lyhentele sillä paksu tuhvero on HOT.

[QUOTE="vieras";27917378]No vitut ne ala haisemaan. Ei miehetkään haise hielle.[/QUOTE]

Miesten antiperspiranteissa on tosi voimakas tuoksu verrattuna naisten vastaaviin just tuon hienhajun takia. Eli jos hiki puskee läpi niin Axen tms. tuoksu peittää sen paremmin kuin joku Rexona Delicate Flower Petals for women. :D

[QUOTE="jjjj";27917409]Miesten antiperspiranteissa on tosi voimakas tuoksu verrattuna naisten vastaaviin just tuon hienhajun takia. Eli jos hiki puskee läpi niin Axen tms. tuoksu peittää sen paremmin kuin joku Rexona Delicate Flower Petals for women. :D[/QUOTE]

:laugh: Älä jaksa naurattaa. :laugh:

Mä haisen heti hielle jos en poista kainalokarvoja. :x Tai en varmaan haisisi jos jollain kärpäsmyrkkydeolla lotraisin mutta en halua. Mielummin ihan vähän deodoranttia ja karvat pois.

[QUOTE="Tirppa";27917388]hyiiiii, kyllä alkais mullakin haisemaan kainalot jos en sheivais niitä.[/QUOTE]

Eikä haise. Pesenhän ne. Kolmesti vähintään päivässä. Eipä ole kukaan nyrpistellyt nenäänsä. Olen myös rohkeasti kysynyt, että lemahteleeko. Eikä ole.

[QUOTE="vieras";27917378]No vitut ne ala haisemaan. Ei miehetkään haise hielle.[/QUOTE]

kun jätän ajamatta ja enkä laita dödöä? Sinä jo haistat ovelta...vai onko se minun luomu haju?:).

Mikä siinä nyt rouvia ja neitejä niin risoo? Mikä sen sitten saa aikaan, että karvakainalo haisee, mutt'ei ajeltu. Puhtaana kun pitää, niin ei haise. Ei teidänkään dödöladyjen, jotka saastaisia hajujaan peittelee kemikaaleilla. Peskää paikkanne!

[QUOTE="Morrison";27917540]Mikä siinä nyt rouvia ja neitejä niin risoo? Mikä sen sitten saa aikaan, että karvakainalo haisee, mutt'ei ajeltu. Puhtaana kun pitää, niin ei haise. Ei teidänkään dödöladyjen, jotka saastaisia hajujaan peittelee kemikaaleilla. Peskää paikkanne![/QUOTE]

Juuri näin, pesen ja sheivaan niin pysyy hajuttomana. :)

[QUOTE="vieras";27917457]kun jätän ajamatta ja enkä laita dödöä? Sinä jo haistat ovelta...vai onko se minun luomu haju?:).[/QUOTE]

Miksi et laita dödöä? Haiseehan se ihan varmana vaikka ajeletkin ja et käytä dödöä.

[QUOTE="vieras";27917586]Miksi et laita dödöä? Haiseehan se ihan varmana vaikka ajeletkin ja et käytä dödöä.[/QUOTE]

esimerkki jos en laittas...minä sheivaan ja käytän dödöä. joksus oon meinannut yrjötä oman hien hajusta.

[QUOTE="vieras";27917636]esimerkki jos en laittas...minä sheivaan ja käytän dödöä. joksus oon meinannut yrjötä oman hien hajusta.[/QUOTE]

Ajelematon kainalo ei haise yhtään enempää, se on varma. Käytä jatkossakin dödöä.

[QUOTE="Vieras";27917392]Aivosi sulla haisee. Haiseeko miehet läpeensä hieltä?[/QUOTE]

kyl muute haisee miehen kainalot samalle kun mun ajelemattomana. Eli karvotus lisää hajua. Vaikka pesee.

Höpö höpö kaikille. Pieni karvoitus on sexy. Eikä haise kun vaan pitää hygieniansa sivistyneellä tasolla. Näillä jotka koevat haisevansa, niin silloin jotain vikaa jo kropassa. heillä varmaan haisee jalkahikikin, ja ihan hirveälle.

En tiedä onko aapee tosissaan mutta itse teen kyllä juuri noin. Siis saksilla vaan vähän lyhennän. En haise hielle enempää kuin silloin kun ajelin kainalot. Ja ne on jotenki kivemman näköset näin. Olen perwo :D

Yhteistyössä