No tottahan tuo on. LUONNON kannalta. Mitä sinä siinä haistattelet?Alkuperäinen kirjoittaja Hasta :paska!ja mieti mitä huutelet!!!!!!!!!!!
Kyllä sellaisia on paljonkin. Yllättäen kyllä, harva heistä palstailee täällä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hallelujaa:Kuinkahan monta sellaista luontoaktivistia tässä maailmassa on, joka suojelee luontoa jäämällä omasta tahdostaan lapsettomaksi...
tätä mä en toivo mut hyvin varmasti tuo tulee tapahtumaan. Joko tauti tai ilmastonmuutos. tää pallo elää myös ihan omaa, meistä riippumatonta elämää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai oikeastaan luonnon kannalta pitäis toivoa, että joku tauti esim hävittäisi kaikki ihmiset pois maan päältä...
ei niistä paljon pienentää voi... johan on kommenttiAlkuperäinen kirjoittaja Piipa:no näinhän se on. ja lapsilisät pitäs olla sitä pienemmät mitä enemmän lapsia, eli siis nurinperin kuin mitä ne nyt on.
:hug: lapset on lahja ja ISO sellainen :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Entisenä lapsettomuudesta, sekä siihen liittyvästa masennuksesta, ahdistuksesta ja itsetunnon puutteesta vuosikausia kärsineenä ottaa vähän koteloon tuollaiset mielipiteet. Mutta mikäs siinä, mielipiteensä kullakin.
No minä pistin sen kommentin siitä tautiin kuolemisesta. Enhän minäkään sitä taikka lapsettomuutta kenellekkään toivo, mutta luonnon kannaltahan se olisi paras. Sanokaas ne HYVÄT asiat, mitä ihmiset luonnolle on aikojen saatossa tehnyt?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Entisenä lapsettomuudesta, sekä siihen liittyvästa masennuksesta, ahdistuksesta ja itsetunnon puutteesta vuosikausia kärsineenä ottaa vähän koteloon tuollaiset mielipiteet. Mutta mikäs siinä, mielipiteensä kullakin.
No tässä tuli asiaa. Komppaan täysin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Tosin minä kyllä väittäisin, että jatkuva henkilökohtaisen kulutuksen kasvu alkaa olla jo ongelma siinä määrin, että väestön vähentyminen pitkällä tähtäimellä ei juurikaan auta. Jos meitä on vaikka 10 milljardia, mutta kulutamme 25 miljardin ihmisen edestä, niin aivan järjetöntähän sellainen on.
niin,,mut ainahan on ihmisiä jotka ei voi saada lapsia,,ja näin se luonto on sen tarkoittanut.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Entisenä lapsettomuudesta, sekä siihen liittyvästa masennuksesta, ahdistuksesta ja itsetunnon puutteesta vuosikausia kärsineenä ottaa vähän koteloon tuollaiset mielipiteet. Mutta mikäs siinä, mielipiteensä kullakin.
Kai sinä itse kuulut myös niihin, jotka eivät itse lapsia kykene saamaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väestön lisääntyminenhän se on suurin ongelma maapallolla eikä ilmastonmuutos!
Varmaan parempi olisi joku äkkikuolema, eikä joku hitaasti tappava kulkutautiepidemia, jonka vuoksi valmistettaisiin/käytettäisiin paljon lääkkeitä ja resursseja hoitoon. Luonnon kannalta parempi olisi jos hyökyaalto tuhoaisi kerralla kokonaisia valtioita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minä pistin sen kommentin siitä tautiin kuolemisesta. Enhän minäkään sitä taikka lapsettomuutta kenellekkään toivo, mutta luonnon kannaltahan se olisi paras. Sanokaas ne HYVÄT asiat, mitä ihmiset luonnolle on aikojen saatossa tehnyt?
Ja mä oon vieläpä hyvin kaukana jostain viherpiipertäjästä
Niin, ajatella niitä eläinparkoja, joita käytetään eläinkokeisiin ihan sen takia, että saatais parannuslääke.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Varmaan parempi olisi joku äkkikuolema, eikä joku hitaasti tappava kulkutautiepidemia, jonka vuoksi valmistettaisiin/käytettäisiin paljon lääkkeitä ja resursseja hoitoon. Luonnon kannalta parempi olisi jos hyökyaalto tuhoaisi kerralla kokonaisia valtioita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No minä pistin sen kommentin siitä tautiin kuolemisesta. Enhän minäkään sitä taikka lapsettomuutta kenellekkään toivo, mutta luonnon kannaltahan se olisi paras. Sanokaas ne HYVÄT asiat, mitä ihmiset luonnolle on aikojen saatossa tehnyt?
Ja mä oon vieläpä hyvin kaukana jostain viherpiipertäjästä
(No ennen kuin joku kiskoo herneitä nenään, niin nämä on täysin teoreettisia pohdintoja, ja minusta pitää voida ajatella ihan puolueettomasti sitä, että mikä oikeasti olisi luonnon kannalta parempi, ilman että itse kannattaisi jotain aktiivisia väestönharvennuskeinoja tai toivoisi joukkotuhoa. Se nyt vaan on fakta, että ihmiset kuluttavat liikaa ja tuhoavat koko ajan luontoa, ja että luonnon kokonaisuuden kannalta olisi parempi, jos meitä olisi radikaalisti vähemmän. )