Luonne horoskooppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aries 78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
VESIMIES

Sinä olet nepopatti, mutta äärimmäisen mustasukkainen ja omistuksenhaluinen diktaattori, vaikka annat ymmärtää jotain ihan muuta. Valehtelet paljon. Olet hyvin piittaamaton ja epäkäytännöllinen, jonka vuoksi toistat virheitäsi ja erehdyksiäsi kuin magnetofoni yhä uudelleen ja uudelleen. Kaikki ihmiset ja jopa eläimet pitävät sinua harvinaiset tyhmänä. Olet valmis vaikka sahaamaan oman pääsi irti, jotta saisit "ystäväsi" sanomaan, "sä olet mun paras ystävä". Seuraavalle ystävälle haukut edellisen ystäväsi ja olet valmis syömään vaikka jätöksesi, jotta saisit "ystäväsi" sanomaan, "sä olet mun paras ystävä..."

Onnenkapine: Ystävänpäiväkortti
Onnennumero: Ääretön
Onnenväri: Mikä tahansa joka miellyttää muita
Motto: "Tulisitko ystäväksi yksinäiselle Vesimiehelle? Tietenkin tositarkoituksella!"
Auto: Nivelbussi

Ehkä päinvastaisin horoskooppi jonka oon ikinä lukenut. No, tuosta tyhmyys-osiosta en osaa sanoa, en oo kysynyt koskaan et miten tyhmänä ihmiset (tai eläimet) minuu pitävät :)

näin oinaana täytyy sanoa etten pidä formuloista, en tappelemisesta, en kiroilemisesta, en halveksi muita vaan kunnioitan, mikään ei oikein sovi, paitsi, että olen itsepäinen mutta kuuntelen kyllä muita ja olen vammautunut päästä. en pohjimmiltani taida olla oinas kun olen rauhallinen ja mietteliäs. :D mikä siis olen?

näin oinaana täytyy sanoa etten pidä formuloista, en tappelemisesta, en kiroilemisesta, en halveksi muita vaan kunnioitan, mikään ei oikein sovi, paitsi, että olen itsepäinen mutta kuuntelen kyllä muita ja olen vammautunut päästä. en pohjimmiltani taida olla oinas kun olen rauhallinen ja mietteliäs. :D mikä siis olen?

oinas. Niin sinä olet joka sanoo mitä tehdä jos toinen ei osaa. Jos toinen sanoo kuuntelet mutta et luovuta. Se ois ihme jos tutustusit neitsyeen! :).

Sie olet rauhallinen ja ajattelevainen oinas joka odottaa että pääsee joskus tappelemaan :D Suosittelen kamppailulajeja niissä Oinas on hyvä, etenkin vapaaottelemista koska ei suuremin niitä sääntöjä ;)

[QUOTE="vieras";27535298]oinas. Niin sinä olet joka sanoo mitä tehdä jos toinen ei osaa. Jos toinen sanoo kuuntelet mutta et luovuta. Se ois ihme jos tutustusit neitsyeen! :).[/QUOTE]

en ole mies :D vaan nainen ja paras ystäväni on neitsyt mies. olemme molemmat yhtä pahoja perfektionisteja ja tulemme erinomaisesti toimeen. :)

Sie olet rauhallinen ja ajattelevainen oinas joka odottaa että pääsee joskus tappelemaan :D Suosittelen kamppailulajeja niissä Oinas on hyvä, etenkin vapaaottelemista koska ei suuremin niitä sääntöjä ;)

voi ei kuule tappelulajit ei sovi minulle lainkaan. olen enemmän auttavana osapuolena ja lohduttajana paljon parempi. en kiellä ettenkö olisi joskus halunnut kyniä yhden tyypin. :D mutta kärsivällisyys ei riitä muuhun kuin perfektionismiin.

[QUOTE="vieras";27535419]akupuktio pisteellä paranetaan ja tainutetaan? Miten paljon osaat?[/QUOTE]
Meinaat että kun hieroo naisen jalkapohjia niin saat hänet kiemurtelemaan :)

[QUOTE="vieras";27535599]no siis osaat? Se että lyökö vai ollakko lyömättä?[/QUOTE]

En nyt tiedä mitä tarkoitat?? Mutta en lyö naista oli tilanne mikä hyvänsä.

VAAKA

Vaa'at kuvittelevat olevansa kauniita ja komeita, vaikka näyttävätkin ihan homoilta ja huorilta. Vaa'at saavat usein huomiota minne tahansa menevätkin, mutta se johtuu siitä, että heillä roikkuu vessapaperia kengässä tai heidän suupielissään on suklaata. Vaaka tuijottaa koko ajan peiliin ja rakastaa itseään. Se hyvä puoli heissä on, että itserakkaus ei näy ulospäin. Ainoastaan se on raivostuttavaa, että he yrittävät koko ajan saada jotakuta rakastumaan häneen itseensä. Luoja auttakoon häntä, joka rakastuu vaakaan!

MOTTO: "Kato eiksooki hieno?"
TYÖPAIKKA: edustustehtävät
AUTO: Söpö, punainen Renault

VAAKA

Vaa'at kuvittelevat olevansa kauniita ja komeita, vaikka näyttävätkin ihan homoilta ja huorilta. Vaa'at saavat usein huomiota minne tahansa menevätkin, mutta se johtuu siitä, että heillä roikkuu vessapaperia kengässä tai heidän suupielissään on suklaata. Vaaka tuijottaa koko ajan peiliin ja rakastaa itseään. Se hyvä puoli heissä on, että itserakkaus ei näy ulospäin. Ainoastaan se on raivostuttavaa, että he yrittävät koko ajan saada jotakuta rakastumaan häneen itseensä. Luoja auttakoon häntä, joka rakastuu vaakaan!

MOTTO: "Kato eiksooki hieno?"
TYÖPAIKKA: edustustehtävät
AUTO: Söpö, punainen Renault

no nyt annan mitä mieltä mutta ei sitä
mitä olet! Sinä olet mysteeri minulle mutta ...mietin kuka vois tykät vaaasta? kenen kanssa olet ollut?

VESIMIES

Sinä olet neropatti, mutta äärimmäisen mustasukkainen ja omistuksenhaluinen diktaattori, vaikka annat ymmärtää jotain ihan muuta. Valehtelet paljon. Olet hyvin piittaamaton ja epäkäytännöllinen, jonka vuoksi toistat virheitäsi ja erehdyksiäsi kuin magnetofoni yhä uudelleen ja uudelleen. Kaikki ihmiset ja jopa eläimet pitävät sinua harvinaiset tyhmänä. Olet valmis vaikka sahaamaan oman pääsi irti, jotta saisit "ystäväsi" sanomaan, "sä olet mun paras ystävä". Seuraavalle ystävälle haukut edellisen ystäväsi ja olet valmis syömään vaikka jätöksesi, jotta saisit "ystäväsi" sanomaan, "sä olet mun paras ystävä..."

Onnenkapine: Ystävänpäiväkortti
Onnennumero: Ääretön
Onnenväri: Mikä tahansa joka miellyttää muita
Motto: "Tulisitko ystäväksi yksinäiselle Vesimiehelle? Tietenkin tositarkoituksella!"
Auto: Nivelbussi

Jotain yhteensopivaakin löytyy kuvauksesta. -_-

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä