Luomusynnytys

  • Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
miee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luomusynnyttäjät, käytittekö jotain näistä synnyttäessäsi

a)synnytyksen käynnistys
b)välilihan leikkaus
c)ilokaasu
d joku muu?
En kehu itteäni luomusynnyttäjäks, mutta mulla käytettiin noita kaikkia ja korjausvaiheessa spinaalipuudutus. Aukeamisvaiheessa otin vain ilokaasua ja suihkun.
 
Kaksi olen luomuna synnyttänyt. Esikoinen käynnistyi yllättäen rv 35. Sairaalassa oltiin tuntia ennen ku poika syntyi ja olin jo tullessani 8 cm auki. Suihkussa kävin kivunlievityksellisesti.
Toista menin synnyttämään niin kätilö totes että plaah, vajaa 3 cm auki ja tois synnyttäjä. Hyvä ettei kotiin passittanut. No neiti syntyi tuosta sitten 45 min päästä.
Molemmat helppoja ja nopeita synnytyksiä. toivottavasti kolmas menee saman kaavan mukaan.
 
luomusti syöksysynnytys 3 viikkoa sitten.sattu niin perkuleesti |O |O oli neljäs synnytys.mieluummin pitkä synnytys puudutuksella kuin tommoinen kamaluus.mitään niin kipeetä en oo ikinä kokenut.onneksi lopputulos oli ihana :heart: :heart: ei revennyt paikat ja muutenkin hienosti meni.en kyllä suosittele kenellekkään...
 
kökkerö
Mulla synnytys käynnistettiin, et luomuna muuten. Kesti reilut neljä tuntii. Olin suihkussa ja ammeessa avautumisen ajan. Sit ku oisin jotai halunnu niin oli jo sen verran pitkällä ettei mitään voitu antaa. Tosi "hyvä" synnytys esikoisen synnytykseen verrattuna joka kesti 16h jossa käytin epiduraalia.
 

Yhteistyössä