Luomurinnat:)

  • Viestiketjun aloittaja Mika
  • Ensimmäinen viesti
Ellipsi
En tunne sinua enkä tiedä minkä ikäinen olet, joten ihmettelen kysymystäsi. Annas ku selitän: oon 35 wee ja nainen.... Naiset yleensä kyl tykkää rintojensa hyväilemisestä. Jos ei pidä... niin ihmehän tuo olis.

Kerrotko mulle vastikkeeksi: tykkäätkö vartalosi hyväilemisestä?
 
Ellipsi
Siirryin toiselle koneelle, koska vanhempi kone meni jurriin tos 12.30... joten toi aikaisempikin on kirjoittamani. Tosin kiukustuin, kun en meinannu saada vastaustani läpi...

 
Mika
Tuli jokin tekninen häikkä.... Et varmaan enää ole täällä... En minäkään tunne sinua... Pidän kyllä vartaloni hyväilystä... Olen 24 vuotias, pidän vanhemmista naisista... Etenkin muodokkaista. On kaunista katsella uhkeaa vartaloa:)
 
Ellipsi
Jokaisella on makunsa.... ja tottumuksensa. Niin mullakin!

Jäin tuossa miettimään... millainen mies saa minut syttymään... Se onkin pitkä juttu!

Missä vietät Juhannuksesi?
 
Ellipsi
Joudun kökkimään kotonani Etelä-Savossa, kun tuttava teki oharit ja perui autokyytinsä pohjoiseen ;(( Olen muuten Pohjois-Karjalasta kotoisin.. :))

By the way: ootko varattu vai vapaa?
 
AAA
Hahaa, no tuo on ihan totta. Pienet on aina luomut. Kukapas se tällaisia itselleen leikkauttaisi.

Tuossa alempana Mika ja Ellipsi juttelivat rintojen hyväilystä.
Minä en pidä ollenkaan rintoihini koskemisesta, koska tunnen itseni vaivautuneeksi. Olen aina tuntenut. En koskaan antanut poikaystävieni pistää kättään puseroni alle. Nyt mieheni kyllä saa tehdä mitä haluaa.
 
Viiru
Nuorempana kärsin isoista rinnoistani koska ne näyttävät todellakin isoilta 151cm pitkässä varressani. Tavattuani nykyisen mieheni (Hän näki minussa muutakin kuin rintani.)
olen alkanut hyväksymään rintani ja osaan olla toisaalta myös ylpeäkin niistä.

Haittaa rinnoista on kun yrittää etsiä itselleen sopivia vaatteita nyt niukan muodin aikana. Esim. kevät takki on ollut hakusessa useamman vuoden. Kyllä niitä kaljasaavin peittoja löytyy tai napa takkeja....

Minä nautin jos mieheni hyväilee rintojani ja kiusaa nännejä kielellään...
 
AAA
Sama juttu, vaatteita ei tehdä meille ""laudoille"", vaan jotain pitäis puserossa olla. Toppaliivien käyttö on vähän kakspiippunen juttu. Jos on vieraassa seurassa, se on ihan ok. Eihän kukaan tiedä kokoani, mutta tutussa porukassa tulee joillekin varmaan mielen, että nyt se raasu yrittää toppauksilla korjata tilannetta. Selittelemään en aio ryhtyä.
Näin kesälläkin pistän T-paidän päälle ilman liivejä, vaikka paita ei kohoa kuin se pari senttiä, mitä nännit tekee. Itseasiassa AAA-kokoiset liivit näyttävät naurettavilta tiukan paidan alla.
 
elli
AAA ole onnellinen: et saa riippurintoja ja ei ole pakko pitää liivejä. Jos mulla ei olisi näitä isoja niin pitäisi ahdistavia liivejä. Pakko pitää kun muuten sattuu jos vaikka hyppii tai juoksee. ;-)
 
AAA
No kyllä ne onnentunteet on näillä piipottimilla vähäiset.
Riippuminen onkin sitten oma tarinansa.
Olen imettänyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla niistä kasvoi sellaiset puolikkan tennispallon kokoiset ( aah sitä aikaa ), mutta imetysten jälkeen se viimeinenkin rasva katois jonnekin ja nahka jäi ikävästi ""riippumaan"" siihen nännin alle, vähän niinkuin silmäpussit . Sellaiset vanhan ukon, joka on ikänsä ryypännyt, silmäpussit. Kokoluokka ehkä Napakymppi Salmelaiskokoa.
Ja usko tai älä, ne juostessa heiluu tosi komesti, mutta onneksi sitä ei kukaan näe, eikä tiedä.
 

Yhteistyössä