Luomukierrolliset, onko teillä voimakkaita ovisvaivoja ja entä aika menkkoihin?

Tässä kierrossa ollu niin törkeet oireet,säryt ja jomotukset ja nyt viikko oviksesta jatkuvasti pientä kuumeilua (37-37,4) ja olo ku rekan alle jääneellä. :headwall: :headwall: :headwall: söin aiemmin pillereitä ja sitä ennen kierukka enkä muista tällasii vaivoja olleen ikuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Pillereiden syönnin lopettamisen jälkeen ainakin mulla voimistui ovisoireet jostain syystä ihan huomattavasti. Pongaan oviksen kivuista joka kierrossa.

Jäikö siis ihan jatkuvaksi riesaksi? mulla nyt 3. luomukierto menossa ja viime kierrossa ei tosiaan mitään kummempia oireiluja. Toki voi vaihdella,mutta ihmetyttää vaan noiden lämpöjen noin raju nousu. :/
 
Jahvetti harmaana
Oviksen bongaan kyllä joka kierrossa, muttei ne kivut nyt niin älttömiä ole, kestää vuorokauden verran.
Ei mitään sen ihmeempää. N. 2pv ennen menkkojen alkua alkaa vatsa nippailla...
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Pillereiden syönnin lopettamisen jälkeen ainakin mulla voimistui ovisoireet jostain syystä ihan huomattavasti. Pongaan oviksen kivuista joka kierrossa.

Jäikö siis ihan jatkuvaksi riesaksi? mulla nyt 3. luomukierto menossa ja viime kierrossa ei tosiaan mitään kummempia oireiluja. Toki voi vaihdella,mutta ihmetyttää vaan noiden lämpöjen noin raju nousu. :/
Kyllä se tuntuu tulleen jäädekseen, yli vuosi tässä kuitenkin jo mennyt... toisaalta kuukautiskivut on samassa rytäkässä hävinneet, joten tää on mulle plus miinus nolla niin sanotusti.
 
Muna
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Pillereiden syönnin lopettamisen jälkeen ainakin mulla voimistui ovisoireet jostain syystä ihan huomattavasti. Pongaan oviksen kivuista joka kierrossa.
No totta kai ne ovisoireet voimistui, koska pillereiden tarkoitushan on estää ovulaatio.

Särkyä jos jomotusta voi esiintyä kun munarakkula kasvaa, kyllä se "tuntuu". Itselläni kaiken hyvän lisäksi munarakkula puhkeaa usein niin että se neste valuu vatsakalvoille, ja silloin on hirveä polte vatsassa.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti harmaana:
Oviksen bongaan kyllä joka kierrossa, muttei ne kivut nyt niin älttömiä ole, kestää vuorokauden verran.
Ei mitään sen ihmeempää. N. 2pv ennen menkkojen alkua alkaa vatsa nippailla...
Öh...no ei taida olla oviskipuja jos alkaa 2 päivää ennen menkkoja.
 
Jahve
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti harmaana:
Oviksen bongaan kyllä joka kierrossa, muttei ne kivut nyt niin älttömiä ole, kestää vuorokauden verran.
Ei mitään sen ihmeempää. N. 2pv ennen menkkojen alkua alkaa vatsa nippailla...
Öh...no ei taida olla oviskipuja jos alkaa 2 päivää ennen menkkoja.
En kai niin väittänytkään??
Oviskivut bongaan SEKÄ alkaa sitten 2pv ennen menkkoja nippailla UUDESTAAN....
 

Yhteistyössä