olen katellu punasta jälkeä kädesäni vuoden ja pelännyt et mikä hitto se on.. läpimitta n. 5mm ja koholla ihosta. en muista että olisi ollut luomea..eli tullut ihan itekseen kai. viime kesänä ei ollut pullottava mutta nyt oli kasvanut hieman koholle sellanen kova, punertava ja kun ulkona sitä katsoi siis hyvässä valossa niin näkyi ruskea reuna ympärillä. sain aikaiseksi käytä lääkärissä poistattamassa sen ja lääkäri epäili dermatofibroomaa.. onko kenelläkään ollut tällaista??pelottaa niin perhanasti jos onkin syöpä. voi vitja et ketuttaa kun oon ollu niin tyhmä etten ole aijemmin USKALTANUT!!!
tekisi mieli soittaa lääkäriin ja hoputtaa tulosten kanssa.. ne kun voivat tulla vasta 2vkon päästä ja mulla hajoaa pää jatkuvasta pelosta ja huolesta. olen jo hautajaisiakin miettinyt ja miten mies pärjää lasten kanssa kun kuolen... hoh. auttakaa.... :'(
tekisi mieli soittaa lääkäriin ja hoputtaa tulosten kanssa.. ne kun voivat tulla vasta 2vkon päästä ja mulla hajoaa pää jatkuvasta pelosta ja huolesta. olen jo hautajaisiakin miettinyt ja miten mies pärjää lasten kanssa kun kuolen... hoh. auttakaa.... :'(