Luomenpoistosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen menossa loppukuusta yksityiselle poistattaan luomia ja poistetaan ainakin yksi iso alapäästä (hävettää jotenkin, mut pakko kai se on..), yksi kainalosta, yksi päänahasta, yksi selästä ja yksi nenästä...
Tarviiko jännittää ja pelätä hulluna? :ashamed:
Entäs tuo alapään luomi, kun se on ihan tuossa emättimen kohdalla, mut silleen sivummalla, et ei paljoo tarvi pikkareiden reunaa siirtää, et näkyy..niin täytyykö minun ottaa pikkarit pois vai voiko sen poistaa silleen "kurkkaamalla"? Tuntus pöhköltä pällistellä ilman housuja, kun se luomi kuitenkin on siinä suht reunassa...siis aikalailla siinä kohtaa mistä menee tai-mallien reuna...mut emättimen kohdalla muuten.

Tyhmä kysymys varmaan, mut kysyn kuitenkin :snotty:

No kyllä mä uskoisin että pikkuhousut on siinä otettava pois, siinä on hankala touhuta jos tarttee kokoajan pelätä, että pikkuhousujen reuna napsahtaakin siihen luomen päälle juuri kun sitä operoidaan. Lisäksi siitä tulee infektioriski, jos pikkuhousut osuvat siihen ennen kuin tikit on päällä.

Mulla on poistettu pakarasta ja ihan pikkuhousuja siirtämällä hoitui homma, vaikka olikin hankalassa paikassa. Eli eiköhän onnistu pikkarit jalassa.
Jos on kokenut lääkäri, niin rutiinijuttuja ovat, älä suotta stressaa!

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Mulla on poistettu pakarasta ja ihan pikkuhousuja siirtämällä hoitui homma, vaikka olikin hankalassa paikassa. Eli eiköhän onnistu pikkarit jalassa.
Jos on kokenut lääkäri, niin rutiinijuttuja ovat, älä suotta stressaa!

On ihan lähiaikoina eläkkeellejäävä lääkäripariskunta...yksityinen klinikka.

Onkos kellään kokemusta sitten siitä, että poistetaan iso kohollaan oleva luomi poskesta?

Omalääkäri sanoi muutama vuosi sitten, että suosittelee kauneushoitolassa poistattamista, ettei tule arpea. Muistaakseni puhui polttamalla poistamisesta. Tekee pahaa pelkkä ajatuskin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkos kellään kokemusta sitten siitä, että poistetaan iso kohollaan oleva luomi poskesta?

Omalääkäri sanoi muutama vuosi sitten, että suosittelee kauneushoitolassa poistattamista, ettei tule arpea. Muistaakseni puhui polttamalla poistamisesta. Tekee pahaa pelkkä ajatuskin.

Polttamalla nämäkin tekee. Ei se satu, mut haisee...:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Multa on poistettu, ihan terveyskeskuksessa, eikä mitään jälkeä tullut. Iso luomi tosiaan, yksi tikki riitti, kukaan ei ole huomannut, että naamassa mitään jälkeä olisi.

Yhteistyössä