A
ap
Vieras
Olen menossa loppukuusta yksityiselle poistattaan luomia ja poistetaan ainakin yksi iso alapäästä (hävettää jotenkin, mut pakko kai se on..), yksi kainalosta, yksi päänahasta, yksi selästä ja yksi nenästä...
Tarviiko jännittää ja pelätä hulluna? :ashamed:
Entäs tuo alapään luomi, kun se on ihan tuossa emättimen kohdalla, mut silleen sivummalla, et ei paljoo tarvi pikkareiden reunaa siirtää, et näkyy..niin täytyykö minun ottaa pikkarit pois vai voiko sen poistaa silleen "kurkkaamalla"? Tuntus pöhköltä pällistellä ilman housuja, kun se luomi kuitenkin on siinä suht reunassa...siis aikalailla siinä kohtaa mistä menee tai-mallien reuna...mut emättimen kohdalla muuten.
Tyhmä kysymys varmaan, mut kysyn kuitenkin :snotty:
Tarviiko jännittää ja pelätä hulluna? :ashamed:
Entäs tuo alapään luomi, kun se on ihan tuossa emättimen kohdalla, mut silleen sivummalla, et ei paljoo tarvi pikkareiden reunaa siirtää, et näkyy..niin täytyykö minun ottaa pikkarit pois vai voiko sen poistaa silleen "kurkkaamalla"? Tuntus pöhköltä pällistellä ilman housuja, kun se luomi kuitenkin on siinä suht reunassa...siis aikalailla siinä kohtaa mistä menee tai-mallien reuna...mut emättimen kohdalla muuten.
Tyhmä kysymys varmaan, mut kysyn kuitenkin :snotty: