luomen poistosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pelokas

Jäsen
28.10.2004
151
0
16
te joilta on poistettu isokokoinen luomi kuinka kaun kesti kun siitä sai koepalan tuloksen. nyt on mulla kulunut 3vko kun luomi on poistettu ja viikko tikkien poistosta, soitin koepalan tulosta ja vastaanotosta sanottiin että lääkäri soittaa itse tiettynä aikana!! onko odotettavissa huonoja uutisia vai onko tämä normaali käytäntö??? kertokaa hyvät ihmiset jos teillä on kokemuksia asiasta mulla on melkein täysi paniikki päällä!!!!! :o

mulla on välillä tullut pelkkä kirje postissa luomen laadusta ja välillä oon ite soitellu sinne ja kyselly perään, jolloin hoitsut kertoneet lääkärin avustuksella. ei kyllä muistaakseni lääkäri oo koskaan varta vasten sen takia soittanu, muistaakseni. onhan lääkäreillä tietty eri käytäntöjä. olitko yksityisella vai terkkaris? kerran mulla oli poistettu luomi tulehtunut, josta hoitaja soitti.

riippuu missä olet poistattanut. joissain paikoissa saattaa istua puhelimeen vastaamassa ihan sairaanhoitaja jolla on lupa katsoa tietokoneelta tulokset mutta jossain taas tiskillä istuu esim joku harjoittelija tai muu vastaava ja hänellä ei ole tunnuksia ja lupaa katsoa tuloksia tietokoneelta!

eli voi olla niinkin yksinkertainen vastaus että tiskillä on istunut puhelimeen vastaamassa esim lähihoitajaharjoittelija joka ei tosiaan saa ihmisten tietoja koneelta tutkia!

Joillakin lääkäreillä on sellainen tapa, että he haluaa itse soittaa tulokset potilaalle. Syy siihen, miksi vastauksessa voi kestää niin kauan, on yksinkertaisesti patologin kiire. Jotkut lääkärit, nimenomaan yksityisellä sektorilla, haluaa jonkun tietyn patologin tutkivan koepalan. siksi pitkä odotusaika.

Yhteistyössä