Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joillekin voi jäädä täysin huomaamaton arpi ja toisille isompi. Se on henkilökohtainen ominaisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:riippuu varmaan myös minkä kokoisesta luomesta on kyse.
Itse kävin viime kesänä poistaa luomen joka oli aika iso, ja siitä jäi kyllä ikävä arpi...mutta onneksi on sellaisessa paikassa ettei näy.
Alkuperäinen kirjoittaja hemulitietäjä:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:riippuu varmaan myös minkä kokoisesta luomesta on kyse.
Itse kävin viime kesänä poistaa luomen joka oli aika iso, ja siitä jäi kyllä ikävä arpi...mutta onneksi on sellaisessa paikassa ettei näy.
minkäslainen operaatio se oli?
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja hemulitietäjä:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:riippuu varmaan myös minkä kokoisesta luomesta on kyse.
minkäslainen operaatio se oli?
tosi helppo ja nopea.
Kun menin lääkäriin mun piti oikeastaan vaan käydä näyttää luomen kun luomen väri oli muuttunut niin huolestutti, lääkäri sanoi sitten että kyllä se voi poistaa luomen heti jos haluan.
Paikallispuudutuksella teki pienen viillon, pari tikkiä ja se oli siinä.
Kävin sitten myöhemmin, olisiko ollut 4-5 pvän päästä, poistaa tikit.
Niin ja illalla siinä tikkien kohdalla tuntui vähän hassulta, ei varsinaisesti sattunut mutta tuntui oudolta...