Luokkaretki lintsille.vesisade..hmm.

Hitsi ku tälle viikolle on luvattu tuota sadetta..

Sällin luokka olis to lähdössä lintsille, mut mitäs jos sataa?

Oon mä itsekkin siellä sateessa ollut, eikä se nyt kamalasti menoa haitaa mut kuitenkin :whistle:

Ja varsinkin kun Sällillä on tiedossa viikon sisään toinenkin reissu lintsille ja sit vielä särkänniemeen..jotenkin tuntuu turhalta sit mennä sinne jos kaatamalla tulee vettä..

No, siinähän kastuu B)
 
Laittakaa sadetakki matkaan, on paljon mukavampaa kuivana kiertää laitteita :) .

Me ollaan joskus ihan lähdettykin vähän pilvisellä säällä ja otettu sadetakit mukaan, eipä tarvinnut jonotella laitteisiin. Lapsia ei haitannut yhtään :) . Ei ole niin tukalaakaan kun koko päivä siellä kuitenkin ulkona ollaaan.

Mukavaa reissua :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:04 MrsBird kirjoitti:
Laittakaa sadetakki matkaan, on paljon mukavampaa kuivana kiertää laitteita :) .

Me ollaan joskus ihan lähdettykin vähän pilvisellä säällä ja otettu sadetakit mukaan, eipä tarvinnut jonotella laitteisiin. Lapsia ei haitannut yhtään :) . Ei ole niin tukalaakaan kun koko päivä siellä kuitenkin ulkona ollaaan.

Mukavaa reissua :wave:
ei taida tuo sadetakkia päälleen pistää :whistle:

mut eipä se kastuminen kai haittaa..toivottavasti nyt ei ihan kaatamalla tuu vettä kokopäivää, pikkusateesta ei niin haittaa oliskaan..Luulen kyllä et siellä on ruhkaa, luokkaretkeläisiä varmasti paljon liikkeellä..
 
Joo, ei meidänkään lapset ehkä kavereiden kanssa reissussa sadetakkia laittais (jos ei muutkaan). Muuten kyllä.

Joo, on siellä varmaan vielä tämän viikon paljon porukkaa.. Ehkei kuitenkaan enää torstaina kauempaa tulevia. Toivossa on hyvä elää..
 

Yhteistyössä