Luoja toi mies on ....

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
|O |O |O |O |O ja edelleen |O |O :xmas: :D

Joku pumpattava Johnny vai? :snotty:

:D panokone :p

Jaa sä sitäkin jo kutsut ihan mieheksi, tosin mulkkuhan se miehen tekee. :D

Siis..onko miehissä muutakin :o :o ?

Asiasta kukkaruukkuun, en kyllä tajua jos joku oikeesti nauttii panokoneen kyydeistä :o samaa jumputtavaa tikkaustahan se on koko ajan :o :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Siis..onko miehissä muutakin :o :o ?

Asiasta kukkaruukkuun, en kyllä tajua jos joku oikeesti nauttii panokoneen kyydeistä :o samaa jumputtavaa tikkaustahan se on koko ajan :o :$

Mä en edes usko että niitä on montaa myyty, istua nyt jonkun panokoneen päälle, ziisus.. :D
Halvemmaksi tulee metsästää ihan oikeaa... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Siis..onko miehissä muutakin :o :o ?

Asiasta kukkaruukkuun, en kyllä tajua jos joku oikeesti nauttii panokoneen kyydeistä :o samaa jumputtavaa tikkaustahan se on koko ajan :o :$

Mä en edes usko että niitä on montaa myyty, istua nyt jonkun panokoneen päälle, ziisus.. :D
Halvemmaksi tulee metsästää ihan oikeaa... :whistle:

Tää Sankkulin linkittämä tikkas kuule vaikka mistä asennosta, missasitko sen? :o :'( Siihen sai tarvittessa liitettyä vaikka tekopillunkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Siis..onko miehissä muutakin :o :o ?

Asiasta kukkaruukkuun, en kyllä tajua jos joku oikeesti nauttii panokoneen kyydeistä :o samaa jumputtavaa tikkaustahan se on koko ajan :o :$

Mä en edes usko että niitä on montaa myyty, istua nyt jonkun panokoneen päälle, ziisus.. :D
Halvemmaksi tulee metsästää ihan oikeaa... :whistle:

Tää Sankkulin linkittämä tikkas kuule vaikka mistä asennosta, missasitko sen? :o :'( Siihen sai tarvittessa liitettyä vaikka tekopillunkin

Se näytti niin kaamealta etten perehtynyt tarkemmin, mut tietty säädöt on kiva plussa sitten jos semmoista halajaa.
:xmas:
Ja sopii sitten näköjään molemmille!! :heart:
 

Yhteistyössä