Luoja, mä päätän päiväni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tää ei oo provo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
misk sua hävetä,älä vitsi,se on elämää,meillä jokaisella vaistonkäymisiä,ei kenellä menee vain hienosti,sulla vaan masennus ja jotain asioita jotka vaiva sua,ensiks haet apua selviät mikä vaiva ja sitten rakennat sen mukaan oma elämää,usko pois pahaa olo ei ikuista,meillä kaikilla elämässä sekä valkoinen että musta viiva(näin venäläiset sano)

=)

Mikä eilinen ketju? En ole eilen käynyt palstalla. Mutta kiitos, mua oikeesti vähän jo auttoi. Haen apua. Mutta kiitos että sain purkaa itseäni, sain huutaa ja itkeä ja samalla kirjottaa teille. Olen vieläkin hyvin yksinäinen, mutta sille onneksi voi tehdä jotain, voin hankkia ystäviä ja kaehittää vanhoja tuttavuus suhteita. Kiitos teille. Mulla on paha olla, mutta jo auttoi, ihan vähän :) Olette naiset aivan ihania ihmisiä kun autatte <3

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin sanoit eilenki..anna jo mennä!

Mikä SUA vaivaa?

mikä pitäis vaivata ? oikeasti joku itsemurhaa hautova ei noin tekisi .Yleensä kirjoitetaan jäähyväiset jos niitäkään..nämä aloitukset alkaa jo tympäsee kun ollu joka päivä.on niitäki jotka oikeasti tarvii apua tällästen provojen seassa..sitten ihmetellään ku suomi on tilastojen kärkipäätä itsemurhissa.en ihmettele ku joka asialla vittu pitää leikkiä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä eilinen ketju? En ole eilen käynyt palstalla. Mutta kiitos, mua oikeesti vähän jo auttoi. Haen apua. Mutta kiitos että sain purkaa itseäni, sain huutaa ja itkeä ja samalla kirjottaa teille. Olen vieläkin hyvin yksinäinen, mutta sille onneksi voi tehdä jotain, voin hankkia ystäviä ja kaehittää vanhoja tuttavuus suhteita. Kiitos teille. Mulla on paha olla, mutta jo auttoi, ihan vähän :) Olette naiset aivan ihania ihmisiä kun autatte <3

En väittänytkään että sinä ap olisit eilisen ketjun takana. Eilen oli vaan samantyylinen ketju "liikenteessä".

Toivottavasti hän sai apua ja toivottavasti sinäkin pääset masennuksesi yli. :/

Mikä SUA vaivaa?

mikä pitäis vaivata ? oikeasti joku itsemurhaa hautova ei noin tekisi .Yleensä kirjoitetaan jäähyväiset jos niitäkään..nämä aloitukset alkaa jo tympäsee kun ollu joka päivä.on niitäki jotka oikeasti tarvii apua tällästen provojen seassa..sitten ihmetellään ku suomi on tilastojen kärkipäätä itsemurhissa.en ihmettele ku joka asialla vittu pitää leikkiä

Ja sinäkö sen määrittelet kuka on avun tarpeessa ja kuka ei? Ja jos ihminen on oikeasti avun tarpeessa, juuri kaltaisesi ihmiset ja heidän kommenttinsa saavat pahinta mahdollista aikaan. Lopeta itse toisilla leikkiminen. Jos et voi jotain suodattaa, niin tälläkin palstalla on tuhansittain muita aiheita - sinullekin.

Mikä SUA vaivaa?

Jos et kestä näitä aloituksia niin älä lue niitä. Toi teoria tosissaan ja epätosissaan olevista ontuu, käsittääkseni itsensä teräaseilla tappaneistakin löytyy semmoisia kokeiluraapaisujälkiä, että ei sitten ihan täysin tosissaan ole oltu silloinkaan. Sun mielestäskö ap ei tarvi apua ellei hän ole täysintäysin tosissaan? Sitten olet kyllä väärässä paikassa kateellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:

Mikä SUA vaivaa?

Jos et kestä näitä aloituksia niin älä lue niitä. Toi teoria tosissaan ja epätosissaan olevista ontuu, käsittääkseni itsensä teräaseilla tappaneistakin löytyy semmoisia kokeiluraapaisujälkiä, että ei sitten ihan täysin tosissaan ole oltu silloinkaan. Sun mielestäskö ap ei tarvi apua ellei hän ole täysintäysin tosissaan? Sitten olet kyllä väärässä paikassa kateellinen.

kateellinen :o no huh huh..

Mikä SUA vaivaa?

^mistähän keksit tuonkin ajatuksen, että oikeasti joku itsemurhaa hautova ei kirjoittaisi tänne? kyllä sitä apua pyydetään itsemurha-ajatuksissa ja apua annetaankin. valitettavasti uhkaus myös toteutetaan.

ap:lle voin vain antaa lämpimän halauksen. minulle tuli hyvä mieli, kun kerroit, että täällä olleet viestit ovat auttaneet. kyllä ihmiset oikeasti välittävät toisistaan. yritä jaksaa viimeisillä voimillasi hakea apua. sinulla on lapsi, joka rakastaa sinua ehdoitta!

Yhteistyössä