V
vierailija
Vieras
Maassa tuli lunta en oo ulos menny mut mä nään sen kun mä katon ulos. Tää onneks poistuu mut ihan oikeesti mitä paskaa tää täälänen ilma koko ajan on???!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun mulla on vaan 1 kieli sulla kait enemmän sitte.Onko kaunis kielemme sinulle toinen tai kenties kolmas kielesi? Kirjallinen tuotoksesi on nimittäin aivan karmeaa sontaa.
Mee sä ite terapiaan. Mä en siedä lunta ja en kylmää. Ihan paskaa mut oon sisällä ja huomenna toi kait ohi ja sulaa veks. Tän syy oli joku tuuli ja se tuli pahasta ja se suunta oli tosi huono.Niin, onhan se nyt ennen kuulumatonta, että Suomessa saattaa tulla lunta millon vaan!Ja riski kasvaa koko ajan, mitä lähemmäksi talvea mennään. Muuta etelään, jos lumi vituttaa noin paljon, että menee jo ihan kielikin solmuun. Tai hanki terapiaa.
Oletko ap lähäri vai miksi käyttäydyt kuin wt?
Samaa mieltä, ärsyttävää lunta.Just tein lumitöitä melkein tunnin: lumi on niin painavaa, ettei jaksa siirtää kuin kolallisen kerrallaan. Siinä saa pihaa kolata hetken ennen kuin saa jotain aikaiseksi.
![]()
Älykkyysosamääräni laski jo pelkästään tämän kommentin luettuani tuntuvasti. Jessus mitä ajatusripulia.Mee sä ite terapiaan. Mä en siedä lunta ja en kylmää. Ihan paskaa mut oon sisällä ja huomenna toi kait ohi ja sulaa veks. Tän syy oli joku tuuli ja se tuli pahasta ja se suunta oli tosi huono.