Lunta!!! mua vitutaaaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Maassa tuli lunta en oo ulos menny mut mä nään sen kun mä katon ulos. Tää onneks poistuu mut ihan oikeesti mitä paskaa tää täälänen ilma koko ajan on???!!

Niin, onhan se nyt ennen kuulumatonta, että Suomessa saattaa tulla lunta millon vaan! :eek: Ja riski kasvaa koko ajan, mitä lähemmäksi talvea mennään. Muuta etelään, jos lumi vituttaa noin paljon, että menee jo ihan kielikin solmuun. Tai hanki terapiaa.

Samaa mieltä, ärsyttävää lunta. :mad: Just tein lumitöitä melkein tunnin: lumi on niin painavaa, ettei jaksa siirtää kuin kolallisen kerrallaan. Siinä saa pihaa kolata hetken ennen kuin saa jotain aikaiseksi. :(

Itse heräsin tänä aamuna onnellisena. Hyvä, että maltoin yön yli nukkua kun odotin lunta ja aamulla kun katsoin pihalle, niin sielä sitä sitten oli! :) Ensilumi saa hyvälle mielelle.

Niin, onhan se nyt ennen kuulumatonta, että Suomessa saattaa tulla lunta millon vaan! :eek: Ja riski kasvaa koko ajan, mitä lähemmäksi talvea mennään. Muuta etelään, jos lumi vituttaa noin paljon, että menee jo ihan kielikin solmuun. Tai hanki terapiaa.
Mee sä ite terapiaan. Mä en siedä lunta ja en kylmää. Ihan paskaa mut oon sisällä ja huomenna toi kait ohi ja sulaa veks. Tän syy oli joku tuuli ja se tuli pahasta ja se suunta oli tosi huono.

Yhteistyössä