Lumen määrä pk-seudulla

riiviöiden äiti

Aktiivinen jäsen
21.10.2006
5 172
15
38
Selailin uutisia ja monen linkin kautta päädyin tähän uutiseen:

Kiilattu ajoneuvo suistui tieltä Itäväylällä – kolme lasta sairaalaan | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Metro.fi

palomiehen kommentti."– Hanki on niin syvä, että siinä joutuu tekemään lumitöitä ennen kuin auto saadaan pois. Lapsillakin lumi olisi ylettynyt rintaan asti, joten nostimme heidät autosta pois. "
Kuullostaa kuitenkin vähän liioittelulta, kyllä hanki oli tänään enemmän kuin meidän koira, mutta ei sentäs kuopustakaan (5v) rintaan. Ja meiltä on tuonne tapahtumapaikalle alle 20km :whistle:
 
Täällä lähiössä, itäväylän varrella on aika suuriakin tuulen kokoamia kinoksia. Ite ypposin reittä myöten pihassani, vaikka 12 kieppeillä kävi koneet.

Jaa no en kyllä ymmärrä mikä aloituksen pointti oli.
 

Yhteistyössä