Luksusta: pääsen huomenna leffaan piiiiiitkästä aikaa, jeeh! Mikä olis hyvä leffa nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kastanja

Jäsen
01.01.1970
996
0
16
Helsinki
Onko kukaan nähnyt sitä Paranormal Activity 3? Oliko hyvä? Menen tosin mun tädin kanssa leffaan, joten en tiedä haluisko se sitä nähdä...entä se uusin Mission Impossible missä Samuli Edelman on myös mukana? Onko hyvä?

Kertokaa ihmeessä jos ootte nähnyt. Niin harvoin pääsen leffaan että kun menen vihdoin, ei haluis mennä katsomaan mitään floppia...:popcorn:

[QUOTE="aaaa";25490775]Eihän tuo Mission Impossible edes ole vielä teattereissa. Mä menen katsomaan huomenna My Week with Marilyniä.[/QUOTE]

No voi kökkö! Mä luulin kuulleeni että se olis, kuulin väärin...meen katseleen finnkinon sivuja ja etsin sieltä mitä tulee....

[QUOTE="vieras";25490922]J Edgar oli hyvä. Mutta vähän vaikea suositella kun ei tiedä millaisista elokuvista pidät.[/QUOTE]

Itse tykkään eniten trillereistä, joissa mukana ripaus psykologista otetta ja kauhua:D Mutta kun täti lähtee mukaan, en tiijä viittiskö sitä tahalteen viedä saamaan sydäriä...

Varasto oli liikaa kehuttu..en pitänyt yhtään :( Olihan siinä muutamia hyviä kohtia..vaan..ei

Aamunkoi on ihana(jos on seurannut Twigligh-saagaa)

ja se Paranormal Activity 3-tyttöni (ikää 21v)meni sinne innosta piukeena ja tuli tosi vihaisena pois. Oli ollut pettymys,sanoi ettei noin huonoja leffoja saisi tehdäkään..ei siis pitänyt yhtään.

Yhteistyössä