Lukijoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirkko Ketunnahkalaukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirkko Ketunnahkalaukku

Vieras
Kauheasti on lukijoita tällä palstalla ja vähän kommentoijia. On toisaalta hyvä, että kaikki eivät kommentoi. Kuka jaksaisi lukea yli 53000 kommenttia miehen erektiohäiriöstä niin kuin siinä ketjussa noita lukijoita näkyy tuon verran olevan.

Taitaa olla ukkoja paljon lukemassa näitä juttuja mutta eivät osaa kirjoittaa kommentteja kuten eivät muutenkaan tahdo saada suutansa auki kun jostain asiasta pitäisi keskustella.

Ketunnahkalaukusta kaivettua

Hyvä kysymys, mielestäni ei mielellään koska silloinhan kommenttien määrä olisi valtava tässä minunkin aloituksessani.

Useinhan kuitenkin kysytään mielipidettä. Voisiko siihen vastata että olen samaa mieltä?

Lukijamäärä riippuu siitä mitä sanoja otsikossa on, seksi, haluttomuus, pettäminen, erektiohäiriöt yms. keräävät katselijoita. Hyvää päivää ei kiinnosta ketään?

Kävin täällä lukemassa ja kommentoimassa 20 vuotta. Enää ei huvita, en käy, enkä kommentoi kun koko touhu on tehty vaivalloiseksi noitten koukeroitten tulkkaamisen kanssa.

Useinhan kuitenkin kysytään mielipidettä. Voisiko siihen vastata että olen samaa mieltä?

En oikein ymmärtänyt, mihin kaipaat mielipiteenilmaisun.

Tähänkö: "Taitaa olla ukkoja paljon lukemassa näitä juttuja mutta eivät osaa kirjoittaa kommentteja kuten eivät muutenkaan tahdo saada suutansa auki kun jostain asiasta pitäisi keskustella."
Jos niin, olen asiasta täysin eri mieltä. Miehet osaa kirjoittaa osuvia kommentteja ja osaavat myös keskustella ihan siinä kuin naisetkin. Se, ettet ymmärrä miehiä heidän keskustellessaan, on mielestäni sinun tappiosi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä