V
"vieras"
Vieras
Meillä on 3.5v tyttö, joka on tuntenut kirjaimet jo pitkään. Luettelee kirjaimet pitkistäkin sanoista tuosta vaan. Miten auttaa hahmottamaan mitä sanoja niistä kirjaimista tulee..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja akateeminen äiti;22909671:Itse olen oppinut lukemaan ihan itsekseni 4-vuotiaana ja siitä oli kyllä jonkin verran harmia koulussa? En ole koskaan oppinut tekemään töitä koulussa, koska kaikki oli aina niin helppoa. Esim. lukiossa olisi ollut aika lailla hyötyä siitä, että olisi joskus joutunut opiskelemaan aikaisemminkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja akateeminen äiti;22909671:Itse olen oppinut lukemaan ihan itsekseni 4-vuotiaana ja siitä oli kyllä jonkin verran harmia koulussa? En ole koskaan oppinut tekemään töitä koulussa, koska kaikki oli aina niin helppoa. Esim. lukiossa olisi ollut aika lailla hyötyä siitä, että olisi joskus joutunut opiskelemaan aikaisemminkin
Oletko siis aivan varma, että haluat opettaa lapsesi lukemaan jo nyt? Oma poikani oppi kaikki kirjaimet jo 2-vuotiaana, mutta emme ole tarkoituksella vahvistaneet lukemista ollenkaan, eikä hän osaa lukea nyt 5-vuotiaana.