lukekaapas tää! Aika nasevaa tekstiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fj

Vieras
Äiti on tyttären ikuinen harjoitusvastus | yle.fi

Ite käyn tällä hetkellä äiti suhdettani läpi ja yritän rakentaa siitä siedettävää, sekä muokata äitiyttäni suhteessa oman äitini tapaan kasvattaa.. Itsellä kaksi tyttöä ja todella toivoisin, että he aikuisena TIETÄISIVÄT, että minä äitinä rakastin heitä. Tiedän etten kykene siihen mihin haluaisin, sillä aika alhaalta on noustava ja tytöt ovat kuitenkin jo jonkinlaisen mallin saanut, mutta aina voi yrittää parhaansa..

En lukenut kuin sen mitä oli tässä, mutta joo, toivon samaa. Itse en tiennyt pienenä, että yh äitini rakasti minua, vaikka olin ainoa, koska hän purki ihme kiukkuaan yleensä minuun...

Omat lapseni eivät saa kokea samaa!

Mun äidillä on naiseutensa ja sukupuolisuutensa kanssa jotenkin vaikeaa tyttärensä kanssa, ja ehkä muutenkin. Äiti ei ole puhunut mulle koskaan esim. seksistä, kuukautisista ja synnytyksestä (sen pakollisen kyselyiän jälkeen). Pimppiä sanoi pyllyksi, jos oli pakko jotain sanoa.

Huomaan nyt aikuisena, että jotain tästä on tarttunut minuun. Olen kuitenkin ihan eri sukupolven lapsi ja asiat ovat mulle eri valossa. Odotan ensimmäistä lastani, saa nähdä onko tyttö ja miten onnistun ylittämään äitini joissain asioissa.

Yhteistyössä