Lukekaa tämä ja kommentoikaa!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidin huoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulipa paha mieli teidän koululaisen puolesta :(
Ensimmäistä kouluvuotta on kuitenkin varmasti odottanut ja jännittänyt vuosi sitten kovastikin ja nyt sitten vielä siirto uuteen kouluun, niin olisi ollut mukavaa kun olisi jäänyt kaunis ja kiva muisto ensimmäisestä kouluvuodesta.
Kerrothan ap meille jos olit yhteydessä opettajaan. :hug: kesälomalaiselle ja äidille!

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Vaikka tilanne ei enää muuksi muutukaan, minä kyllä teinä antaisin opettajalle palautetta kyseisestä asiasta -ihan periaatteen vuoksi.

Juuri näin,vaikka se ei teidän tytön pahaa mieltä poista niin saisi ainakin opettaja vähän ajattelemisen aihetta ja muistaisi tämän varmasti tulevina vuosina. Todella törkeää käytöstä opettajalta, tuli ihan paha mieli teidän tytön puolesta.

Ihan ala-arvoista käyttäytymistä aikuiselta ihmiseltä...ja vielä tuommoisessa ammatissa. Surullista. Onneksi lapsesi pääsee uuteen kouluun. Kannattaiskohan lapselle uskotella että opettaja vain unohti...eihän tuommoista käytöstä voi MITENKÄÄN järkisyillä perustella. Toivottavasti hän unohtaa pian.

Saisitko itse tehtyä meko saman näköisen stipendin ja laittaa se vaikka postilaatikoon,sitn että lapsi hake postit ja se stipendi tulikin postissa kun opettaja unohti antaa.

Mutta kurjasti tehty

Ota nyt ehdottomasti puhelin käteen ja kysäise opettajalta, millä perusteella teidän jäi ilman "diplomia"?
Vaikka ei asia muuttuisikaan, niin kysy silti.
Jotenkin tulee syrjintä mieleen. Meidän tokaluokkalisen opella on selvät suosikit ja inhokit ja jälkimäiset ei kiitosta saa :/ Haukut kyllä ja mojovat "mulla ei ole ikinä ollut noin tyhmää oppilasta" "tulkaa kaikki katsomaan, kuinka huonoa käsialaa "piip" kirjoittaa"
Meidän oma lapsi on yksi opettajan suosikeista, että sikäili ei ole kohdalle osunut.
Mutta kysy ihmeessä, ihan jo lapsesi takia

:hug:

Epäilisin kyllä että kyseessä on vahinko. Toivottavasti ei noin ilkeää ihmistä tarkoituksella olekkaan. Soita ja kysy miksi moinen. Uskoisin, että tarkoittivat hyvää, mutta kämmin takia muuttui pahaksi. Oikeasti tuo olisi hieno tapa muistaa jokaista ja kannustaa. Se miten voivat sen korjata onkin eri juttu....