Lukekaa tämä ja kommentit, pliis.

• Viestiketjun aloittaja "valas"
  • Ensimmäinen viesti
Mä en tajua, että miten joku jaksaa tuhlata aikaansa arvostelemalla muita...oli hyvännäköisen kumppanin toinen puolisko sitten laiha, lihava tai mitä ikinä. Mitä hemmettiä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu?

mä luin tuon eilen...tuota sattuu minullekin, tai siis mulle on sanottu suoraan että mikset laihuta! en ees oo mikään jättiläinen. oon sopivasti lihava! :D ärsyttää myös että miehelleni on suoraan sanottu että miten se voi olla mun kans ku se vois saada laihemmanki...huoh. ihan ku kaikki oiski aina ulkonäöstä kiinni...

raakaapeliä
jotenkin se vaan joillekkin hoikille ihmisille on niin kamalaa, että joku heitä pulleampi voikin saada miehen ja olla onnellinen koostaan huolimatta, kateus ja huono itsetunto saa ihmisen haukkumaan toista.

raakaapeliä
No eihän kukaan täysjärkinen mies läskin naisen kanssa ole.
mites sit vähän pulskemman miehen kohdalla? ei ne kaikki miehetkään mitään hunkseja ole.

itseasiassa aika usein pariskunnissa on sellaisia, että toinen on tosi hoikka ja jotenkin kasvoiltaan todella kaunis/komea ja toinen sitten vähän pulleampi ja kasvoiltaan vähän "tavallisemman" näköinen.

"mini"
Alkuperäinen kirjoittaja raakaapeliä;22483253:
jotenkin se vaan joillekkin hoikille ihmisille on niin kamalaa, että joku heitä pulleampi voikin saada miehen ja olla onnellinen koostaan huolimatta, kateus ja huono itsetunto saa ihmisen haukkumaan toista.
Plaah..

Jokainen vaan huomaa parhaiten itseensä kohdistuneen kritiikin. Olen itse normaalipainoinen, mutta mulla on rillit ja oon lyhyt 159cm. Mun mies taas on ihan hyvännäköinen ja pitkä 190cm. Arvatkaa onko meille naureskeltu ja sanottu mulle ihan suoraan, että mun pitäisi olla lyhyemmän miehen kanssa, kun pitkillä naisilla on niin vaikeaa löytää miestä. Ja rillit on myös monien mielestä niin turn off ettei sellaisen rillipirun kuuluisi saada miestä.

Mä en jaksa välittää muista, älkää kukaan muukaan välittäkö. aina löytyy idiootteja ihmisiä, jotka ei hyväksy muita sellaisena kuin ne on. Kannetaan läskimme ja rillimme kunnialla ja nauretaan räkäsesti haukkujille oman kullan kainalosta.

Mä en ymmärrä, miksi lihavuudesta puhutaan ulkonäköasiana. Mulle on ihan sama onko nainen tai mies lihava vai laiha, kunhan kroppa on urheilullinen ja hyväryhtinen. Mun mielestä olisi hassua, jos sporttisen miehen tyttöystävä olisi sohvaperuna. Noh oli miten oli, niin törkeästi oli teltassa puhuttu paskaa selän takana.

Yhteistyössä