Lukekaa miten rankkaa Helena Koivun elämä jääkiekkoilija Mikko Koivun puolisona oli

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En osaa vastata kysymykseesi. Minulle Helenasta tulee mieleen Virossa asuva Anu Saagim. Anu on räväkkä tyyppi ja esittää teräviä ja oikeaan osuvia mielipiteitä suomalaisesta mentaliteetista.
Uusimmassa K&K-lehdessä on pappi Hilkka Olkinuoran osuva kirjoitus eroperheistä, jotka eivät tule keskenään toimeen. Tilanteet sitten kärjistyvät sukujuhlissa. Uusioperhe on erittäin haastava kombo, johon minun rahkeet eivät riittäisi. Tein heti alusta pitäen selväksi, että yksi avioliitto ja parisuhde riittää minulle. Mikko Koivun isosta kalasaaliista oli kiva juttu tällä viikolla iltapäivälehdessä. Ilmeisesti perhetilanne on tasoittunut, ja jokainen jäsen perhekokoonpanossa on löytänyt ruutunsa. Kävin vähän päälle parikymppisenä kurssin perhedynamiikasta ja ja ay-kurssin Perhe yhteiskunnassa. Olin töissä päivähoitovirastossa, ja hain suuntaa elämälleni. Nykyään olen vain oloneuvos, ja elän vain itselleni. Seuraan asioita, mutta en puutu yhtään mihinkään.
Appeni saa maata rauhassa haudassaan. Aikoinaan hän tiuskaisi minulle, että pistän nokkani joka asiaan.
Jätetään siis myös Helena rauhaan. Toivottavasti hänestä tulee erittäin vahva ja itsenäinen nainen. Lastensa elatuksesta ja koulutuksesta hänen tuskin täytyy kantaa niin suurta vastuuta kuin minä tein.
"Jätetään siis myös Helena rauhaan. Toivottavasti hänestä tulee erittäin vahva ja itsenäinen nainen."

Ainakin Hellusta tulee nyt itsenäinen kun Mikko ei enää elätä ja joutuu menemään töihin.
Mahtaa Hellua *ituttaa kuin pientä oravaa kun käpy on jäässä
 
vierailija
"Jätetään siis myös Helena rauhaan. Toivottavasti hänestä tulee erittäin vahva ja itsenäinen nainen."

Ainakin Hellusta tulee nyt itsenäinen kun Mikko ei enää elätä ja joutuu menemään töihin.
Mahtaa Hellua *ituttaa kuin pientä oravaa kun käpy on jäässä
Sinulla tuntuu naisasiat olevan jatkuvasti retuperällä. Kun ”palstamummot” vetivät maton alta palstan runkkuringiltä, jäljelle jäi vain Sannan ja Helenan jatkuva parjaaminen.
 

Yhteistyössä