Lukeeko miehenne kirjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Meillä lukee tosi paljon. Tietenkin oman alansa kirjallisuutta ja sitten näitä dekkareita yms.

Itse en ole hirveästi nyt ehtinyt lukemaan, mutta ennen lapsia luin 2-3 kirjaa viikossa. Ehkä taas joskus.

Mies lukee pari romaania vuodessa. Minä suosittelen, joten miehen ei tarvi nähdä valinnan vaivaa itse. :laugh:

Itse luen nykyään lähinnä tutkimuskirjallisuutta, mutta pari romaania menee aina silloin tällöin. Joka viikko luen jonkun romaanin. Parhaina aikoina luin kolme romaania päivässä.

Lukee sotakirjoja, elämänkertoja ja vanhoja klassikoita kuten Päätaloa jne. Papillon on hänen lempikirjansa ja sai minutkin sen lukemaan =)
Minä taas tykkään jännäreistä ja mm. Stephen Kingistä joten kirjahyllymme on hulppea kun on niin monenlaista =) Me kun halutaan hyvät kirjat ihan omaksi.

Lukee liikaakin,meidän kammari ja vintti on täynnä laatikko laatikon jälkeen kirjoja.Niitä on joka paikassa.ja kauhee paniikki iskee ukolle jos ei ole kirjaa mitä alottaa ku edellinen loppuu.Mutta voisihan tuolla huonompikin intohimon aihe olla..: )

Alkuperäinen kirjoittaja jutila:
Lukee liikaakin,meidän kammari ja vintti on täynnä laatikko laatikon jälkeen kirjoja.Niitä on joka paikassa.ja kauhee paniikki iskee ukolle jos ei ole kirjaa mitä alottaa ku edellinen loppuu.Mutta voisihan tuolla huonompikin intohimon aihe olla..: )

Ihan kun meillä ..... mökki täynnä kirjoja! Ollaan kirjafiriikkejä!

tänä vuona on mun mies alkanu lukeen kirjoja..niinkin vaatimattomalla valinnalla kuin Kalle Päätalon Ii-joki sarjalla! mie olen niitä sille aina kirppiksiltä ja divareista ostanu, kun oon sattunu löytään!

Yhteistyössä