Lukeeko ihmiset enään kirjoja?

mie
Tuota noin, voi kai sitää lukea vaikka kirjaston kirjoja?

Meillä on neljä kirjahyllyä kolmiossa. Mielestäni meillä on kohtuullisen vähän kirjoja, varmasti alle tuhat kappaletta kaiken kaikkiaan. Jos saisin isomman kämpän, olisi yksi huoneista kirjasto, jossa sellaset vanhanaikaiset kirjahyllyt ja rullatikkaat. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tuota noin, voi kai sitää lukea vaikka kirjaston kirjoja?

Meillä on neljä kirjahyllyä kolmiossa. Mielestäni meillä on kohtuullisen vähän kirjoja, varmasti alle tuhat kappaletta kaiken kaikkiaan. Jos saisin isomman kämpän, olisi yksi huoneista kirjasto, jossa sellaset vanhanaikaiset kirjahyllyt ja rullatikkaat. :p
Semmonen olis ihana :heart:
 
vieras
Mekin lainataan kirjastosta. Tosin kaksi hyllyllistä on omia lisäksi vitriinissä. Tällä hetkellä on kymmenen kirjaa lainassa kirjastosta, mutta luen ensin tuon yhden oman.
 
Luetaan toki ja mietitään parhaillaan et mihin noi kaikki kirjat sais mahtumaan. Pitänee ostaa lisähylly, kun toi nykynen on enemmän suunniteltu ns "viihdekeskukseksi"....vaan onhan tuo lukeminenkin ihan hyvää viihdettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tuota noin, voi kai sitää lukea vaikka kirjaston kirjoja?

Meillä on neljä kirjahyllyä kolmiossa. Mielestäni meillä on kohtuullisen vähän kirjoja, varmasti alle tuhat kappaletta kaiken kaikkiaan. Jos saisin isomman kämpän, olisi yksi huoneista kirjasto, jossa sellaset vanhanaikaiset kirjahyllyt ja rullatikkaat. :p
Toki voi lukea kirjaston kirjoja :D Meillä luetaan kirjaston kirjoja siinä missä omiakin tai muilta lainattuja. Mietin vaan eikö nykysin ihmiset osta enään kirjoja? Anna niitä lahjaksi jne. Ennen kun joka kodissa oli kirjahylly, mutta nykysin ei enään näytä olevan.
Mä olen tuntenut ihmisiä jotka eivät ole lukeneet muita kirjoja kun ne mitkä koulussa on vaadittu :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tuota noin, voi kai sitää lukea vaikka kirjaston kirjoja?

Meillä on neljä kirjahyllyä kolmiossa. Mielestäni meillä on kohtuullisen vähän kirjoja, varmasti alle tuhat kappaletta kaiken kaikkiaan. Jos saisin isomman kämpän, olisi yksi huoneista kirjasto, jossa sellaset vanhanaikaiset kirjahyllyt ja rullatikkaat. :p
Toki voi lukea kirjaston kirjoja :D Meillä luetaan kirjaston kirjoja siinä missä omiakin tai muilta lainattuja. Mietin vaan eikö nykysin ihmiset osta enään kirjoja? Anna niitä lahjaksi jne. Ennen kun joka kodissa oli kirjahylly, mutta nykysin ei enään näytä olevan.
Mä olen tuntenut ihmisiä jotka eivät ole lukeneet muita kirjoja kun ne mitkä koulussa on vaadittu :eek:
En oikein ymmärrä miksi niitä kirjoja pitäisi ostaa. Harvemmin luen kirjoja toista kertaa. Tietysti joitain hakuteoksia ja luontokirjoja on lastenkirjojen lisäksi, mutta muuten on vähän kirjoja omina. Tiedon saa nykyisin nopeasti netistä, tosin ei enää nyt niin hyvin kun menetin yliopiston tunnukset. Ja omassa kaupungissa löytyy kaupunginkirjasto sekä yliopiston kirjasto.
 
Luen ja on mulla kirjahylly jossa on pelkästään kirjoja. Mutta paljon tulee lainattua myös kirjastosta, joten kaikki luetut kirjat eivät näy kotona.

Ja mun mielestä kirjahyllyt ovat kirjoja varten, ei koriste-esineiden :)
 
meak
Mä pyrin olemaan ostamatta kirjoja itselle, hirvee siivoominen. Luen kyllä paljon, mutta säilytys on kunnan vastuulla.

Mun vanhemmilla on kyllä kirjoja... olohuoneessa kaks pitkää seinää ihan täynnä kirjahyllyjä, kirjastohuone jossa kolmella seinällä kattoon asti kirjoja ja lisäks vielä kahdessa makuuhuoneessa pari kirjahyllyä ja pari kaappia täynnä.
 

Yhteistyössä