V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Kuulostaa melkein meidän mummon naapurinsedältä, hän tosin päätti tehdä vain itselleen tien eräänä iltana mummon nurmikon ja kukkapenkin poikki. Oli mummolla jahkumista kun sorakuorma-auto ajaa nurmikolle ja alkaa levittää soraa :O
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Kuulostaa melkein meidän mummon naapurinsedältä, hän tosin päätti tehdä vain itselleen tien eräänä iltana mummon nurmikon ja kukkapenkin poikki. Oli mummolla jahkumista kun sorakuorma-auto ajaa nurmikolle ja alkaa levittää soraa :O
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Lisäksi sama ihana setä on huikkinut mulle kaikkia mukavia kettutyttö kommentteja silloin kun asuin mummon kanssa. Niin ja kaikista huipuin juttu oli kun se pystytti viereiselle kalliolle kaksi valkoista puuristiä jossa oli mun ja mummon nimet. Jotku ihmiset osaa olla pimeitä! Niin ja sit kuitenkin mummo sai syytteen salakatselusta kun asennutti itelleen valvontakameran, täytyy sanoa että se horjutti aika pahasti mun uskoa Suomen oikeuslaitokseen..