Luitteko tämän "Naapuri karkotti lapsiperheen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tossa tapauksessa olis hyvä tietää niiden hyypiöiden nimet jotka tuolla asuu. Meinaan heidänkin elämän saattaisi tehdä hankalaksi tai peräti mahdottomaksi. Toisaalta mielenterveysongelmaisiahan nuo on.

Kuulostaa melkein meidän mummon naapurinsedältä, hän tosin päätti tehdä vain itselleen tien eräänä iltana mummon nurmikon ja kukkapenkin poikki. Oli mummolla jahkumista kun sorakuorma-auto ajaa nurmikolle ja alkaa levittää soraa :O

Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Kuulostaa melkein meidän mummon naapurinsedältä, hän tosin päätti tehdä vain itselleen tien eräänä iltana mummon nurmikon ja kukkapenkin poikki. Oli mummolla jahkumista kun sorakuorma-auto ajaa nurmikolle ja alkaa levittää soraa :O

:o

Meidän rajanaapurin talo on myynnissä, kiva jos siihen muuttaa joku tollanen :o

Näissä vaan ajattelee, että tuolla terroristiperheellä tai - rouvalla on varmaan liian hyvät oikeudet, eikä heitä voida varmaan millään häätää omistamastaan asunnosta, vaikka tekevät naapureidensa elämästä todellista h*elvettiä. Ja alkuperäiset naapurit eivät voi elää tuollaisen terrorin alla, mutta eivät pysty myöskään myymään taloaan, kun naapuri on noin hirveä ja tämä edellinenkin kauppa purkautui sen vuoksi. Kaamea tilanne!

Lisäksi sama ihana setä on huikkinut mulle kaikkia mukavia kettutyttö kommentteja silloin kun asuin mummon kanssa. Niin ja kaikista huipuin juttu oli kun se pystytti viereiselle kalliolle kaksi valkoista puuristiä jossa oli mun ja mummon nimet. Jotku ihmiset osaa olla pimeitä! Niin ja sit kuitenkin mummo sai syytteen salakatselusta kun asennutti itelleen valvontakameran, täytyy sanoa että se horjutti aika pahasti mun uskoa Suomen oikeuslaitokseen..

Lisäksi sama ihana setä on huikkinut mulle kaikkia mukavia kettutyttö kommentteja silloin kun asuin mummon kanssa. Niin ja kaikista huipuin juttu oli kun se pystytti viereiselle kalliolle kaksi valkoista puuristiä jossa oli mun ja mummon nimet. Jotku ihmiset osaa olla pimeitä! Niin ja sit kuitenkin mummo sai syytteen salakatselusta kun asennutti itelleen valvontakameran, täytyy sanoa että se horjutti aika pahasti mun uskoa Suomen oikeuslaitokseen..

:o

Yhteistyössä