V
vieras
Vieras
Mua aina jotenkin surettaa ihmiset, jotka ei ajattele omilla aivoillaan. Nuokin totesi, että tähän uskoon on kasvanut lapsena, etteivät edes ajattele mistä säännöt on tullut jne. Ne vaan on niin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:ja tuoko viittas siihen, ettei he ajattele omilla aivoillaan? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:ja tuoko viittas siihen, ettei he ajattele omilla aivoillaan? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja hekla:ja tuoko viittas siihen, ettei he ajattele omilla aivoillaan? :headwall:
niinpä.
vaikuttaa enemmän siltä että ap se on joka ei osaa ajatella "omilla aivoillaan"...
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja hekla:ja tuoko viittas siihen, ettei he ajattele omilla aivoillaan? :headwall:
niinpä.
vaikuttaa enemmän siltä että ap se on joka ei osaa ajatella "omilla aivoillaan"...
Minun mielestä se, että ei kyseenalaista mitään koska "asiat vain ovat aina olleet niin" on juuri sitä, ettei ajattele omilla aivoillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tuo sääntöjen epäloogisuus ja järjettömyys mua on ihmetyttänyt aina. Tunnen muutamia lestadiolaisia eikä niitä ole mulle vielä kukaan kyennyt selittämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tuo sääntöjen epäloogisuus ja järjettömyys mua on ihmetyttänyt aina. Tunnen muutamia lestadiolaisia eikä niitä ole mulle vielä kukaan kyennyt selittämään.
Älähän nyt, ei heillä mitään sääntöjä ole. Ei heidän vain tee mieli meikata, mutta itseruskettavia ilmeisesti tekee mieli.
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tuo sääntöjen epäloogisuus ja järjettömyys mua on ihmetyttänyt aina. Tunnen muutamia lestadiolaisia eikä niitä ole mulle vielä kukaan kyennyt selittämään.
Älähän nyt, ei heillä mitään sääntöjä ole. Ei heidän vain tee mieli meikata, mutta itseruskettavia ilmeisesti tekee mieli.
Ja siltä varalta, että joku ajattelee minun olevan vielä ilkeämpi ja katkerampi kuin olen, täsmennetään: tunnen useita lestadiolaisia, jotka ovat hienoja ihmisiä. Kunnioitan ja arvostan heitä. Mutta kokemukseni on, että noista kauneudenhoitoon tai ehkäisyyn liittyvistä säännöistä ei voi puhua, koska "sääntöjä ei ole, jokainen tekee niin kuin oikeaksi tuntee".
Alkuperäinen kirjoittaja oioi:---kauniita vaatteitteita ja koruja saa käyttää, muttei tehdä reikiä korviin tai meikata !!??
Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:Alkuperäinen kirjoittaja oioi:---kauniita vaatteitteita ja koruja saa käyttää, muttei tehdä reikiä korviin tai meikata !!??
Voisiko tätä verrata siihen, että ei-lestadiolainen käyttää alkoholia, mutta ei pidä oikeana käyttää huumeita kuitenkaan? Päihteitä molemmat ja sekavuuden saavat aikaan, mutta miksi toinen on "oikein" ja toinen "väärin"?
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:Alkuperäinen kirjoittaja oioi:---kauniita vaatteitteita ja koruja saa käyttää, muttei tehdä reikiä korviin tai meikata !!??
Voisiko tätä verrata siihen, että ei-lestadiolainen käyttää alkoholia, mutta ei pidä oikeana käyttää huumeita kuitenkaan? Päihteitä molemmat ja sekavuuden saavat aikaan, mutta miksi toinen on "oikein" ja toinen "väärin"?
Huumeet on laittomia!Sitäpaitsi kohtuullisesti käytettynähän "viini ilahduttaa sydämen"... Niinku Raamatussakin sanotaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:Alkuperäinen kirjoittaja oioi:---kauniita vaatteitteita ja koruja saa käyttää, muttei tehdä reikiä korviin tai meikata !!??