Luitteko Ilta-Sanomien Plussasta Anne Hedman -parasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja evita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

evita

Aktiivinen jäsen
12.07.2005
5 371
24
38
Hitsi että töissä naurettiin ihan kuollakseen Ilta-Sanomien Plussan jutulle Anne Hedmanista (kun ei edes oikein tiedä miksi hitossa se on aina joka lehdessä, mitä se on tehnyt??!!). Toimittaja oli mennyt kyllä ihan täysillä retkuun tai sitten vain ihan harrasti piilovinoilua.

Tämä ikuinen uusperheen kotiäiti-Anne jutun mukaan oli "kaunotar, joka on yksin hoitanut perheen ilman siivoajaa ja lastenhoitajaa".

Hups keikkaa vain, miten sitä itse on selvinnyt ilman siivoajaa ja lastenhoitajaa ja vielä on tässä käyty viime aikoina ihan töissäkin siinä ohessa?

Missä viipyy se toimittaja, joka tulee tekemään minun aherruksestani sankaritarinan? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mustapa on tehty lehteen juttu, mutta ei kylläkään siitä, että olen hoitanut lapsen ilman siivoojaa ja lastenhoitajaa. :whistle: :whistle:

Joo, sama täällä, mutta ei siinä kyllä meikäläiselläkään ollut tämä arkipäivän sankaruus päällimmäisenä... :)

älkää kulkaa alkako naikkoset leveileen noilla lehtijutuilla, muuten kohta ilmaantuu palstalle jostain HERNETÄTI sen rovaniemen lehden kannessa olleen miehensä kuvan kanssa! se oli semmonen tapaus, että kaikki muut lehtijuttuineen oli vaan hernikselle ja sen miehelle kateellisia!!

Täytyisikin varmaan perustaa oma lehti kaunotaräideille, jotka hoitavat yksin kotia siivouksineen kaikkineen. Mikähän sen nimi olis?

Minäkään en tiedä, minkä alan julkkis Anne on...tuntee julkkiksia (Sillanpään) ja on tennisopen nykyinen vaimo. Muuta en hänestä tiedä. Kauniit hiukset.

Minäkin voisin antaa haastattelun lehteen, voisin kertoa miten joudun opettamaan matikan läksyt uudelleen lapselleni ilman opettajan tutkintoa ja helmitaulua (sen tosin voin ostaa kirjakaupasta) ja samassa jutussa voisi olla tommonen meikkaus ja hemmotteluhoito....aahh...Terve tuloa toimittajat MEILLE!

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Mistä tuo Anne Hedman on ees päässy julkuks? Entinen missikö se on vai mikä?????

No sehän tässä minua niin pahasti kaiveleekin. En kerta kaikkiaan tiedä mitään, mitä se olisi tehnyt ikinä. Mies on tenniksenopettaja, ei sekään kuulosta siltä, että sillä perusteella pitäisi vaimokkeesta tehdä sivukaupalla imelää tarinaa elämänmuutoksesta ja muusta ihan uskomattomasta diibadaabaasta... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mustapa on tehty lehteen juttu, mutta ei kylläkään siitä, että olen hoitanut lapsen ilman siivoojaa ja lastenhoitajaa. :whistle: :whistle:

Minustakin on tehty juttu,aikakausilehteen viimevuonna.Ei myöskään lastenhoitoon liittyvää,mutta lapseen kuitenkin

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mistä tuo Anne Hedman on ees päässy julkuks? Entinen missikö se on vai mikä?????

Oisko ollut jokin perintöprinsessa kultaisella -80-luvulla?

Anne Hedman pääsi julkuksi vaan sillä että meni avioon sen tennisopen kanssa, joka oli olevinaan isokin julkku aikoinaan. Ja mielenkiintoisinta on se, että tämä hänen tennisopemiehensä päätyi julkuksi sen takia, että sen ex-vaimo oli kuvanveistäjä Kimmo Kaivannon tytär. Eli Anne Hedman on julkisuudessa koska on tunnetun kuvanveistäjän tyttären ex-miehen nykyinen vaimo :)
Ansainnut juliksuutensa?

Alkuperäinen kirjoittaja mie tiiän:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:

Oisko ollut jokin perintöprinsessa kultaisella -80-luvulla?

Anne Hedman pääsi julkuksi vaan sillä että meni avioon sen tennisopen kanssa, joka oli olevinaan isokin julkku aikoinaan. Ja mielenkiintoisinta on se, että tämä hänen tennisopemiehensä päätyi julkuksi sen takia, että sen ex-vaimo oli kuvanveistäjä Kimmo Kaivannon tytär. Eli Anne Hedman on julkisuudessa koska on tunnetun kuvanveistäjän tyttären ex-miehen nykyinen vaimo :)
Ansainnut juliksuutensa?

No justiinsa juu

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Eikös sen"kuuluisuus" tullut pinnalle vasta kun oma poika jäi kiinni narkeista, ns.uskovaisperheenä kun tunnettu :whistle:

Ja siitä lähti emäntä-Hedmanin selittelykierre joka lehteen :whistle:

Vai tarkoitatko Pohtamon Annea? Onko Hedmaninkin perhe uskossa ja narkkimukuloita?

Eikös sen"kuuluisuus" tullut pinnalle vasta kun oma poika jäi kiinni narkeista, ns.uskovaisperheenä kun tunnettu :whistle:

Tarkoitatkohan Anne Pohtamoa? Hedmaneilla ei kai ole kuin tyttöjä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tarkoitatkohan Anne Pohtamoa? Hedmaneilla ei kai ole kuin tyttöjä?

Juu, sori, sotkin kaksi identtistä ex-missiä
:whistle:

Niin.... hoitaa ja siivota huushollinsa... IHAN ITSE. se urakka onkin yksi niistä, joiden ns. onnistumistasoa muuten on hyvin, ellei peräti mahdottoman hankala, millään mittarilla mitata.

No, Evita tuskin tätä ajoi takaa. Mutta mehän ollaan "arjen sankareita kaikki". Joten ei minua haittaa yhtään, jos Anne Hedman saa palstatilaa siksi, että on ihan ihte hoitanut kotinsa ja muksunsa. Ja jos en ihan väärin muista, Anne on tässä taannoin sairastanut vakavaa tautia, ja myös ihan hiljakkoin toista myöskin aika vakavaa sairautta. Että kaikkea hyvää hänelle.

Minua ÄRSYTTÄÄ julkkikset, jotka pääsee otsikoihin irtosuhteillaan/paljaalla pinnalla. SE ON kyseenalaista.

Tietenkin olisi hienoa, jos meistä kaikista sanottaisiin lehdessä jotain kivaa siksi, että olemme ihan itse huushollanneet ;)

Yhteistyössä