Luistelijakaunotar?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rumitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ymmärrän: Suomessa on totuttu, että urheilijat ovat miehekkäitä ja teräväpiirteisiä rumiluksia. Heti kun jollakin on vähääkään viitteitä naisellisemopaan suuntaan, eli on tavis tai vähemmän ruma, on tämä tottakai kaunotar meidän mittakaavalla, vaikkei siis olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Siksi, koska se on kaunis, huolimatta siitä, että ap onnistui löytämään kuvan, jossa huulipuna on ehkä vähän turhan kireän väristä. Jos Kiiraa olisi kehuttu täällä 12 sivun verran, ymmärtäisin eriävän näkökannan tuomisen, mutta miksi pitää tehdä oma avaus haukkuakseen toisen ulkonäköä?

Mua ärsyttää kun tuo "kaunis" nainen on jokaisessa maitopurkissa ja jogurttimainoksessa. En oikeasti ymmärrä miksi häntä pidetään kauniina. Matti Esko Hytönenkin on kauniimpi kuin hän. Suomessa on kaunis kunhan on laiha vaalea atleetti..naamasta viis. aaarggh

No siis. Eihän Kiira Korpi ole mitenkään poikkeuksellisen kaunis, mutta eihän hän rumakaan ole. Ja ei kaikkien kauniiden ihmisten tarvitse olla niitä poikkeuksellisen kauniita ;) Ja niin kuin joku sanoi, huulipuna on vähän väärää sävyä, pehmeämpi väri antais heti erilaisen vaikutelman. Eikä ne poikkeuksellisen kauniitkaan kaikissa kuvissa ja tilanteissa ole kauniita :)

Siksi, koska se on kaunis, huolimatta siitä, että ap onnistui löytämään kuvan, jossa huulipuna on ehkä vähän turhan kireän väristä. Jos Kiiraa olisi kehuttu täällä 12 sivun verran, ymmärtäisin eriävän näkökannan tuomisen, mutta miksi pitää tehdä oma avaus haukkuakseen toisen ulkonäköä?

Minusta Kiira ei ole kaunis. Outo nenä, hampaat on kuin jäniksellä ristissä, ohuet viivahuulet, tihrusilmät, tyyliltään perus suomalainen harmaahiirulainen. Ei hän rumakaan ole, aivan tavallinen vain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mua ärsyttää kun tuo "kaunis" nainen on jokaisessa maitopurkissa ja jogurttimainoksessa. En oikeasti ymmärrä miksi häntä pidetään kauniina. Matti Esko Hytönenkin on kauniimpi kuin hän. Suomessa on kaunis kunhan on laiha vaalea atleetti..naamasta viis. aaarggh

:D No nyt kuulostat jo aika omistautuneelta tälle asialle.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän hän on kaunis. Hoikka ja nuori. :)

Ei sitä nyt hoikka tarvitse olla että kaunis olisi.

Ei aina, mutta kyllä se usein saattaa auttaa.

Yleensä pyöreämmällä on herttaisemmat kasvot, ainakin suomalaisnaisista, hoikilla usein on lommoposket ja kuoppasilmät. Kapeissa kasvoissa pottunenä ei oli kiva. Mutta toki eipä se kaksoisleukakaan ketään kaunista.

Yleensä pyöreämmällä on herttaisemmat kasvot, ainakin suomalaisnaisista, hoikilla usein on lommoposket ja kuoppasilmät. Kapeissa kasvoissa pottunenä ei oli kiva. Mutta toki eipä se kaksoisleukakaan ketään kaunista.

Eihän kaikilla suomaisilla ole pakko olla pottunenä. :D Minusta näyttää ihan kivalta, jos kasvon luusto erottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Hys hys, ei täällä saa sanoa poikkeavaa mielipidettä, senkin kateellinen ap. ;)

Kiira on nätti, mutta jokin hänen kasvoissaan ärsyttää. Esim. se Laura Lepistö on enemmän minun makuun.

Peesailen täysillä :). Kiiralla on myös jotenkin kummallisen pitkä kaula ja luihun malliset hartiat.

Minun mielestäni esim. Raakel Lignell on kauniimpi kuin Kiira, vaikka ei ole enää ihan nuori eikä hoikka. Kauneus tulee muista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Hys hys, ei täällä saa sanoa poikkeavaa mielipidettä, senkin kateellinen ap. ;)

Kiira on nätti, mutta jokin hänen kasvoissaan ärsyttää. Esim. se Laura Lepistö on enemmän minun makuun.

Peesailen täysillä :). Kiiralla on myös jotenkin kummallisen pitkä kaula ja luihun malliset hartiat.

Mun mielestä se nimenomaan on tosi kaunista, jos on pitkä kaula. Ettei ole niinkuin joku maahinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:

Minun mielestäni esim. Raakel Lignell on kauniimpi kuin Kiira, vaikka ei ole enää ihan nuori eikä hoikka. Kauneus tulee muista asioista.

No, olen kyllä todella eri mieltä, vaikkei siinä Raakelissa mitään vikaa ole.

Eihän kaikilla suomaisilla ole pakko olla pottunenä. :D Minusta näyttää ihan kivalta, jos kasvon luusto erottuu.

Riippuu vähän kasvojen luustosta. Poikkeuksellinen näky se on suomalaisella naisella ainakaan , että se luusto on sellainen mikä on eduksi kun nahka nuolee jokaista monttua. Erikseen jos on korkeat poskipäät ja otsa, mutta siltikin siihen vielä vaikuttaa kasvonpiirteet, viivahuulet ja tihrusilmät ei ainakaan pelasta tilanntetta.

Ei sekään jos on lyhyt leuka ja pyöreä otsa , posket lontolla, ei se mitenkään kaunista että ne terävät posket ja leukapillu kiiltää 10m päähän.

Jos kasvoluiden paistaminen automaattisesti olisi kaunis asia, siinä tapauksessa ihmettelen miten joka aamu bussissa tulee vastaan ihan rujon rumia, kireän näköisiä naisia.

Mallit ovat joskus kauniita, mutta harvoin voi sanoa kaunottariksi, Victoria Beckham on laiha, mutta ei kaunis.

http://forladiesbyladies.com/wp-content/uploads/2009/05/victoria_beckham.jpg

Toiset naiset näyttävät liian miehisiltä kun se hoikkuus ei imartele, ei ainakaan Victorian ulkonäköä.

http://beattrend.com/wp-content/uploads/2007/12/spice_girls.jpg Pikkaisen pyöreämpänä, tosin silti vielä hoikkana ja hyvävartaloisena Victoria on ollut ihan nättikin :) Ja Tuossa ei niinkään ne kasvoluut erotu, pyöreät poskipäät pukee häntä kuten useaa naista, vieressä oleva Emma on vielä pyöreäposkisempi ja minun makuuni kaunein näistä.

Yhteistyössä