Luin vähän ja ilmeisesti posti on korvausvelvollinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli mulla paketti kadonnut ja se on postin seurannan mukaan luovutettu vastaanottajalle jossain ihan muualla kuin minne se paketti on lähetetty. Asiaa tutkitaan vielä eli uskon ja toivon, että saan paketin lopulta ja että tässä on jokin hämminki vain nyt.

Mutta koska kyseessä on paketti ja näin ollen helppo todentaa, että paketti on lähtenyt ihan muualle kuin minne pitäisi niin eikö posti siis tällöin ole korvausvelvollinen, kun kerran asia on täysin todistettavissa?

ai tämä oli ilmeisesti se paketti joka piti tulla huutismyyjältä huittisiin mutta oliki luovutettu hesassa jonnekki ulkomaanlähetyksiin?

Onks tässä kyse siitä samaisesta paketista mistä oli puhetta joku päivä takaperin? Ja myyjältä varmistettu, että seurantakoodi on nimenomaan sen siun paketin eikä jonkun toisen jos on postittanut samalla kertaa useamman?

Tuo on kyllä aika outo tapaus ja hyvä vaan että selvittäävät ja tarpeen mukaan korvaavat. Meillä on kirjeitä kadonnut omituisesti mut ei vielä sentään paketteja.

Joo minä uskon siis, että asia selkiää parhainpäin. En jotenkin jaksa uskoa, että iso paketti noin vain häviäisi ja kun siitä on kuitenkin noi koodit olemassa niin on ihan eri asia kuin kirjeen tai kortin katoaminen. ELi usko postiin on vielä vahva. :)

Mulla on kolme kertaa käynyt elloksen paketin kanssa, että ilmoitus on tullut että paketti on noudettavissa ja sitten kun olen käynyt sitä hakemassa onkin ollut ihan toisella puolella kaupunkia. Kerran jopa yksi paketti on seikkailut neljässä eri postikonttorisa ennen kuin on tiullut meidän lähi postiin.

Joo minä en tiedä mitä toi tarkottaa käytännössä kun tuota seurantakoodia käyttämällä se postin haku ilmoittaa, että se on postin logistiikkakeskuksen ulkomaantuotannossa. Odottelen nyt, että posti tutkii asiaa enkä edes yritä enää itse päätellä, että mitä kummaa. Eipä ne osanneet sanoa tuolla paikallisessa postissakaan juuta eikä jaata.

Yhteistyössä