Luget myöhässä, sössinkö koko hoidon??

Otsikossa se kysymys jo tulikin. Työpäivä virui virumistaan ja pääsin laittamaan luget 4 h myöhässä. Onko kellään kokemusta? Haittaako?

Ja entäs seuraavat? Normi aikataulua seuraten pitäs 4 h nyt laitettujen jälkeen olla seuraavien vuoro. Onko liian tiivis aikataulu? Pitäiskö pidentää väliä ja nousta keskellä yötä toimeen?

En kyllä kestä jos tämä nyt tähän kaatuu... :headwall: Siis pp 11 menossa ja en ole vielä testannut.
 
Sitronella, en usko että hoito siihen kaatuu. Itse olen luget laitellu vähän miten sattuu ja eivät klinikaltakaan antaneet muuta neuvoa kuin suurinpiirtein 12 tunnin välein. Minulla tänään pp12 ja apteekin testiin piirtyi juuri plussa.
 
Hei

Minulla on kyllä Lugejen laitto heitellyt useammankin tunnin, sillä olen itse saanut niihin ohjeen "aamuin illoin", 12 tunnin välistä ei silloin ollut puhetta. Jossain vaiheessa itse hoksasin ajatella, että nukun vähemmän aikaa kuin valvon ja koetin siirtää iltalääkettä vähän aikaisemmaksi. Mutta tarkkana ajan kanssa en ole ollut tosiaan. Ja ainetta tuntuu aina olevan aika reilusti jäljellä, kun uudet lääkkeet laittaa.

(ja plussasin viime viikon lopulla :) )
 
kuumetta :wave: maaliskuun pinokaverille ja myötätuulta siullekin edelleen! =)

Miulla on "annostelu" kaks lugea kolme kertaa päivässä. Ehkä yritän pitkittää vähän seuraavaa settiä ja jatkaa sit aamulla normaalisti.
 

Yhteistyössä