Hei!
Ajattelin kertoa oman kokemukseni. Minulla takana kolme positiivista raskaustestiä. Kaikissa ollut apuna alkukierrossa Efamol (E-vitamiini) ja loppukierron tukena Lugesteron 200mg kolmesti päivässä. Yksinään Lugesteronista ei ole minulla ollut apua vaan juurikin tuon E-vitamiinin kanssa.
Kiertoni ilman kyseisiä tuotteita oli vain noin 25-29 vrk, jossa ovulaatio ajoittui usein kierron päiviin 18-22. Loppukierto oli yleensä 7-9 vrk. E-vitamiini + Lugesteron kierroissa vastaavat päivät oli ovis kierron 13-14 päivä ja loppukierto riippui koska Luget lopetti. Yhdistelmää olen kokeillut muistaakseni viiteen kiertoon joista kolmesta olen tehnyt plussatestin. Plussakierroissa jatkoin Lugeja vielä noin raskausviikolle 6+0. Lopputuloksina ekasta plussasta esikoinen, toisesta plussasta kohdun ulkoinen joka tuli pois itsellään ja tästä kolmannesta plussasta on nyt tulossa tuplaonni
Taustasta vielä sen verran että ennen näitä kokeiluja olimme lapsettomuushoidoissa noin neljä vuotta, joiden aikana tehtiin 3xinssi, ja 2xivf + passit. Näistä ei kuitenkaan ollut apua meille.
Toivottavasti tästä on apua sinulle tai jollekin muulle. Tsemppiä yritykseen!