Lugesteron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miranda-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miranda-81

Jäsen
06.07.2005
880
0
16
onko muilla esiintynyt Lugesteronin aikana läpäisyvuotoa?

Mulla alkoi tänään Lugesteronit ja samoin pienen pieni vuoto. Paperistakaan ei vuotoa huomaa, mutta pikkuhousunsuojassa kyllä on punertavaa/rusehtavaa hailakkaa väriä.

Tämä on kolmas kierto jossa Lugesteronit. Ekassa ei mitään tällaista. Toisessa oli kyllä, mutta luulin sen olevan vaikean inseminaation jälkeistä vuotoa, joka jatkui monta päivää.
Pitäisikö olla huolissaan??

Moi! Sain tähän kiertoon luget,joita käytin kp 15 alkaen. Tuhru alkoi kp 24 ja sit testasin erittäin herkällä negan,lopetin luget ettei kierto veny mahdottomasti. Nyt kuitenkin menossa jo kp 34 ja normaali kierto on 27. Eli mulla tuhruttanu kp 24 lähtien,eli 10pvää. Hermo alkaa jo mennä kun menkat hukassa. Soitin polille ja Hcg pitää mennä otattamaan,vaikka testasin apteekin omalla toisen negan kp 30..
Enpä tiedä jatkanko enää lugeja,sotkuista touhua ja naama kukkii. Tuhru ei pysy poissa,mutta menkat kyllä :stick:

Toivottavasti saat toivotun tuloksen vuodosta huolimatta!! :)

Viimeksi muokattu:
Lääkärin mukaan se vuoto oli mitä todennäköisimmin sitä että inseminaation yhteydessä katetri osunut johonkin kohdussa. Vuoto voi tulla ulos vasta muutamien päivien päästä. Eli mulla ei luultavasti johtunutkaan Lugeista vuoto, osui vain yhteen Lugesteronin aloituksen kanssa. Ja vuoto loppuikin siihen muutamaan päivään ja oli todella minimaalista.

miranda-81 hyvä juttu. Siis miksi sinulla on luget? Onko tehty inseminaatio/pas/ivf...??
Minulle tehtiin toinen pas eilen ja viime kierrossa (kun tehtiin eka pas) lugestronen aloitus sai aikaan huimausta, väsymystä ja turvotusta. Tällä kertaa huimausta ei ole tullut mutta turvotusta ja väsymystä kyllä!

minimaikki, mulla on olleet luget inseminaatiossa (200mg x 2) ja nyt alkavassa ivf:ssa (400mg x 2). Ekassa kierrossa jossa luget olivat käytössä oli huimausta ja väsymystä. Toisessa enää väsymystä ja kolmannessa ei oikein mitään sivuoireita.

Yhteistyössä