Lugesteron

Hei, apua :wave:

Mulla on nyt neljäs kierto menossa luget tukena ja annostus on ollut 3 tbl/pvä. Aina olen ne suun kautta ottanut. Nyt kun olen vanhoja ketjuja lukenut, niin kovin moni laittaakin ne alapäähän.. huomasin myös, että sama tavara käy molempiin päihin.
Nyt si säikähdin, että pitäisköhän munkin niin tehdä, vai onko lääkäri ihan tarkoituksella suun kautta määrännyt. :whistle:

Täytyy soitella kyllä lääkärille siitä ja varmistaa jahka saan kiinni,
mutta tietääkö joku, että onko ottotavalla paljonkin väliä?? Haittavaikutukset ovat varmaankin erilaiset, mutta mitenköhän muuten tuo tehoaminen.
 
mulle ainakin lääkäri sano(felicitaksessa) et saa ottaa suun kautta, tehoaa kuulemma samalla tavalla!sanoi että yöksi voi laittaa alapään kautta kun nukkuu...ei pakolllista! suun kautta huomattavasti mukavampaa!!!
 
Hei,
Mulla luki ainakin reseptissä, että syvälle emättimeen! (Felicitaksessa minäkin) On sitten ollut käytössä 200mg tai 100mg. Nythän ei noita 200mg saa apteekista. Lääkärin mukaan vuoden vaihteen jälkeen vasta tulee taas..
 
Hei,

Mulla on nyt toka terolut -kuuri menossa annostuksella 2tbl/vrk ja otetaan 3pv ovulaation jälkeen alkaen 12 päivän ajan. Onko nuo luget jotenkin tehokkaampia kuin terolutit? Onko kellään tietoa näiden kahden lääkkeen eroista. Tai onko siinä joku erityinen "taika" tai etu, että luget tökätäänkin "alakertaan"? Kiva, jos joku viittii vastailla. Mulla nimittäin tullut tässä kierrossa yhdistelmällä clomit + terolut ihan hento plussa, mutta näyttää ollenkin kemiallinen raskaus vaan ja täti puskee päälle. Mietin, että voisko joku muu keltarauhasvalmiste olla toimivampi, jos raskaus kuitenkin ehkä alkaisi tällä lääkityksellä.

t. Vadelmaunelma
 
Tarkistin tänään lääkäriltä vielä niin se sano että otto tavalla ei ole väliä kuhan sen ottaa.... sanoi et toiset ei tykkää tuhruamisesta ja toisia alkaa suun kautta huimaamaan!eli kumpi kuulemma tuntuu itsestä paremmalta!!!!

minäkin olen Felicitaksessa =)
 
Hunajabubu: minulle sanottiin, että vuoto voi alkaa normaalisti tai sitten vain sellaista tiputtelua. Eli yksilöllistä kai. Minulle painotettiin, etten saa lopettaa Lugejen käyttöä vaikka vuoto alkaisi ja kotitesti näyttäisi negaa, vaan on odotettava sinne saakka, kun olen käynyt verikokeessa ja soittanut klinikalle.

Minulle määrättiin emättimeen 8 tunnin välein (2 x100 mg).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vuokko-75:
Hunajabubu: minulle sanottiin, että vuoto voi alkaa normaalisti tai sitten vain sellaista tiputtelua. Eli yksilöllistä kai. Minulle painotettiin, etten saa lopettaa Lugejen käyttöä vaikka vuoto alkaisi ja kotitesti näyttäisi negaa, vaan on odotettava sinne saakka, kun olen käynyt verikokeessa ja soittanut klinikalle.

Minulle määrättiin emättimeen 8 tunnin välein (2 x100 mg).
Kiitos
Mulla ei oo merkkiäkään, et alkais. Kyselin vaan ku ajattelin, että se on sitten varma merkki epäonnistumisesta. Ke saan tehdä kotitestin, mutta katsotaanko pystynkö olemaan pe asti testaamatta. Olisi ainakin varmempi tulos, voi olla et se ei viel ke näy. Mulla lämpöilyä, joku on joskus maininnut et lämmöt laskee jos alkaa menkat. Tänään on ensimmäistä päivää todella etova olo.
 
Minulle tarjottiin väestöliitossa vaihtoehdoksi tablettia suun kautta tai sitten puikkona emättimeen aamuin illoin. Valitsin emätinpuikon, koska lääkärin mukaan siinä voi olla vähemmän sivuvaikutuksia. Vaikken kyllä ymmärrä miksi, koska sama ainehan siinä on kyseessä imeytymässä.. oon kuitenkin saanut jo kiitettävän määrän sivuoireita näistä hormonicoctaileista, että uskon jo poppakonsteihin niiden välttämiseksi :ashamed:
 

Yhteistyössä