Lugesteron ja vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missä vikaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missä vikaa?

Vieras
Eli kaikki jotka tietää lugeista jotain,nyt kuulolla.

Tässä kierrossa söin clomeja kp 3-7- Sitten kp 14 aloitin luget,alapään kautta. Sitten kp 22/27 alkoi menkkamaiset jomotukset alamahalla,jatkuen pari päivää. Olivat aaltoilevia,eli tuli ja meni.
Kp 25 testsin negan ja tuhru alkoi. Nyt menossa kp 28/27 eikä menkoista tietookaan,ei edes oireita niiden suuntaan!?
Missä menkat viipyy,jos kumminkin tuhru alkoi lugeista huolimatta? Ja kp 24 illalla laitoin vikan lugen ja kp 25 testasin negan tuhrun takia. Tuhruttaa vieläkin,mutta vain hieman värjäytynyttä valkovuotoo on se.

Koska menkkojen "kuuluisi" alkaa viimeisen lugen jälkeen? Yksilöllistä toki,mutta kuinka kauan odotan vielä,ennenkuin otan yhteyttä polille?

Mulla on alkanut vuoto muutama päivä lugejen lopetuksen jälkeen. Yleensä n. 2-3 päivässä. Paitsi sen kerran, kun olinkin raskaana. Teehän uusi testi. Oliko tarkoitus, että käytät lugeja vain n. 10 päivää? Mulla on ollut aina vähintään 14 vrk.

En muista kiertopäiviä, mutta mulla alkoi lugejen aikana tuhru eli ruskehtava valkovuoto suunnilleen niihin aikoihin kun kuukautisten olis pitänyt alkaa. Se oli alkion kiinnittymisvuotoa, kesti noin viikon. Olin siis raskaana :) mutta en osaa sanoa milloin vuodon kuuluisi alkaa, jos testaat negoje edelleen...?

En ole testannu uudestaan tuon kp 25 jälkeen. Tuli kyllä itsellekin mieleen (=toivon tuhrhia) tuo kiinnittymisvuoto..Mutta tuhru mulla ollu vaivana ainakin 7 vuotta,eli en jaksa uskoa omalla kohdallani kiinnittymisvuotoon.
Lääkäri vain sanoi että jos vuoto ei ala,lopeta luget tai jos testi negatiivinen lopeta luget. Jos positiviinen,jatka niitä. Tuo tuhru kyllä taas musersi kaikki toiveet tämänkin kierron suhteen,joten ehkä kumminkin hätiköiden ne lopetin..? Rinnat kipeytyi tosi paljon jossain kp 23-24 tienoilla,mutta nyt ovat jo melko normaalit,eli sekin latisti omalta osaltaan toiveita : /
Mäkin muistaakseni olen lukenu että 2-3 pvässä pitäisi vuodon tulla. Tosin mulla vaikeuksia muutenkin tulla raskaaksi,vaikkei selvää syytä olekaan,niin onkos tuo nyt mikään ihme ettei menkatkaan meinaa tulla jostain kumman syystä...
Mulla tämä "tuhru" siis ollu vaaleeta ruskeeta,beigeä väriä muistuttaa, koko ajan ja aika vetistä. Ja parina iltana tullut aika reilusti. Eilen todella kovia vihlontoja oikealla alamahalla,samoin illalla vihloi rintoja..? vasemmalta ovuloin,ultrattu on.
Taitaa vaan eka luge-kuuri tehdä tepposiaan,mutta testaan maanantaina uudestaan. Voih!

Testasitko ovulaatiota mitenkään? Tehtiinkö sulle seurantaultraa clomien takia? Mulle tulee mieleen sekin, että joskus clomikierrossa mulla ainakin ovis on tullut myöhemmin kuin normaalisti.

Juu,ovulaation testasin ja kontrolliultrassa kävin kp 13 joilloin selvisi että ovulaatio oli juuri tapahtunut,eli kp 12. Tuolloin kp 11 sain vahvat viivat ovulaatiotestiin. Ja aina ollu clomi-kierroissa ovis kp 12-13.
Kahdesta clomi-kuurista olen raskautunut,jotka olleet kemiallisia,eli vuotaneet pois muutaman pvän kuluttua haaleasta haamusta : /

Tiedätkö mikä kp ovulaatio oli? Siitä 2 viikkoa pitäisi olla menkkojen alkamispäivä suunnilleen ja siihen asti ainakin pitäisi käyttää lugesteronia. Toivottavasti raskaus on alkanut!

Jatkanpa nyt ketjua jos jotakuta kiinnostaa tai on uusia lugeilijoita linjoilla joka osais kommentoida..
Nyt menossa kp 30/27 eikä menkkoja ja 6 pvää sitten laitoin viimesen lugen. Oiskohan tässä vielä aihetta toivoa plussaa?
Huomenissa kai pitäs testata ja sit soitella lääkärille mitä tehdä. Onko tää nyt ihan normaalia että menkat pysyy vaan poissa? Luulis että kun luge-kuurin lopettaa,romahtais progesteroni-tasot vauhdilla ja vuotokin alkais samantien..?
Turhauttavaa..

mun paras arvaukseni on, että sä olet raskaana. jossain lämpökäyräsivuistoilla luki (seurasin niitä kun olin raskaana) että jos naisella on lämmöt kynnysarvon yli 16 vuorokautta, kyseessä on raskaus satavarmasti. ja sullahan taitaa olla nyt aikaa jo 18 päivää.

edellinen testi oli varmaan liian aikaisin jos teit sen ennen kuin menkkojen olisi edes pitänyt alkaa. olisi hyvä pitää se 14 päivää oviksesta testailuun- silloin voi paremmin luottaa tulokseen.

tärppionnea!

Kiitos vaan poiuuu tärppionnen toivotuksesta sekä varsinkin sun arvauksesta! Toivoisin niin sun olevan oikeessa. Yli 8 vuotta lapsettomuutta takana ja oishan se vähintäänkin ihme jos eka luge-kierto tois toivotun tuloksen.
Tein sen testin siis sen takia kun kp 24 illalla laitoin viimesen lugen ja samana päivänä jo tuhrutteli,niin aattelin varmistaa negan että voin sit lopettaa luget ettei kierto veny huimasti. Näkyyhän se silti venyvän..: / Ja kahdesta keskenmenneestä sain haaleat viivat kp 25..
No eipä auta kun testata huomenna.

Nostelen ketjua...Huvikseni.

Kierto oli sitten 35, 27 sijaan.. "Menkat" kestivät yhden päivän ollen kivuttomat ja sitten muuttui taas tuhruksi,joka loppui eilen kp 5..Eli tuhrua kaikkinensa 16pvää..Rinnat kipeytyneet tänään ("kp" 5) ja mies sanoo nännipihojen tummuneen..Olen ollut itsekin huomaavinani jotain muutoksia rinnoissa,mm. valkeita ns. näppyjä nänneissä ja nännipihoissa..
Pitääkö tässä nyt raskautta alkaa epäillä uudestaan?? Vai liekkö toddennäköisempi selitys se,että clomit ja luget sai mun kropan nyt täysin sekaisin. Clomit ainakin toimi kuten piti,mutta luget ei taida sopia mulle..? Lämmöt kyllä normaalit nyt,36,5..
Nyt tähän uuteen kiertoon en alottanu clomeja,kun en edes tiedä oliko mulla menkat vai ei.

Yhteistyössä