Luettele 3 parasta asentoa?

  • Viestiketjun aloittaja Naikkonen
  • Ensimmäinen viesti
Takaa päin, ehdottomasti ja siten että nainen on "niskallaan" ja mies siinä päällä ja siten että nainen miehen päällä, selkäkasvoihin päin, samalla mies voi hyväillä sormin peppureikää, työtnää sinne vaikka dildoa :p
 
Male81
Hmm
Takaapäin joko niin että naisella on jalat yhdessä -> laukeen herkästi kun on sen verran tiukkaa tai sitten jalat levällään. Tähän kun lisätään se, että otan naista molemmista käsistä kiinni ja antaa mennä oikein kunnolla niin tekee nannaa ;)

Perinteinen lähetyssaarnaaja niin, että naisen jalat ovat hartioillani. Tässä asennossa penetraatio on aika kova, joten pitää paikkojen kanssa ollaa varovainen, mutta hitaasti hyvää tulee.

Sopivan korkuinen pöytä jossa nainen makuulla ja molemmat jalat minun käsissäni leveässä asennossa. Tässä näkymät ovat kyllä parhaat ;)
 
CAT, ratsastus ja takaapäin.

CAT: (termistä en oo ihan varma, mutta jotenkin tähän suuntaan) eli lähetyssaarnaaja silleen, että nainen painaa jalkapohjansa miehen miehen polvitaipeita tai nilkkoja (akiles-jänteen kohdalta) vasten. Tälleen pystyy säätelemään työntö-kulmaa ja liikehtimään vastaan eli olemaan itsekin aktiivinen.

ratsastus: meillä hoituu niin, että mies istuu sohvalla ja minä istun hänen päällään ja ollaan siis naamatusten. Tässäkin asennossa pystyn itse vaikuttamaan työntö-kulmaan, nopeuteen, syvyyteen ja voimakkuuteen. Lisäksi miehellä on kädet vapaana läpsiä ja hyväillä peräreikää. (tää on mulla takuuvarma orgasmi-asento)

takaapäin: tämä tapahtuu meillä niin, että olen polvillani sohvalla ja nojaan jalat yhdessä selkänojaa vasten. Mies ei pääse liian syvälle kun voin nousta pystympään asentoon, jos menee liian syvälle ja myös saan alapään tiukemmaksi. (tää on miehen takuuvarma orgasmi-asento).
 
Minä ratsastan: mies selällään ja minä hajareisin päällä. Tässä asennossa voin välillä nojata taaksepäin tai eteenpäin jolloin klitorista voi samalla hieroa miehen häpykukkulaan.
Tai mies istuu sohvalla ja minä istun päällä, tämä on hyvä asento todellakin.

takaapäin: mutta mua sattuu tämä asento joskus varsinkin jos olen kontillani, mutta jos seison ja nojaan esim. sohvaan ei satu läheskään niin usein.

Lähetyssaarnaaja: jossa jalkani ovat joko miehen hartioilla tai hän pitää niistä kiinni. Myös niin että jalkani ovat yhdessä ja mies tulee kokonaan päälleni makaamaan.

G-pisteen kannalta noi ratsastusasennot ovat parhaita.
 

Yhteistyössä