Luette nyt tämän!Ja kommentoittekin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Mie ihmettelin kerran kun takapihalta kuului outoa kolinaa.No siilihän siellä oli,Tonnikalapurkki päässä :laugh: Kävin ottamassa reppanalta purkin pois päästä ja nakkasin ajatuksissani siihen nurtsille(purkin siis)...no kohta se perhanan purkki oli TAAS sen siilin päässä :D

kiva uni:)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Siilit on ihania :heart: Meidän ruffe on vähän eri mieltä, sen mielestä kun mamman ei pitäisi huomioida kuin lauman sisäiset jäsenet :laugh:

Exän pihalla pyöri siilejä ja sen sinikielinen pösilö hauva joka ikinen kerta meni työntämään nokkansa siihen siiliin kiinni. Ja hirveellä ulinalla karkuun =) Vielä 15 kerran jälkeenkään ei voinut uskoa että se pirulainen pistää kun siihen työntää naamansa :D

Siilit on niiiin symppiksiä!!
Likan kaverilla on semmonen ihan lemmikkinäkin terraariossa. Ja oisko ollu just tollanen Afrikkalainen kääpiösiili ku tossa kiroilevassakin esiintyy (on muuten mun ehoton lempparisarjis!)

Mulle kanssa kävi viimekesänä vähän samanmoinen juttu.
Illalla kävin istumassa tos rappusilla, ja ihmettelin ku siel rappujen alla kävi hillitön rapina. No mä sit harjan varrella sinne varovasti koittelin, niin KAUHEE ÄRINÄ alko, siis oikeesti sellanen VIHAINEN ääni. Suhinaa ja ärinää, en paremmin osaa kuvailla.

Sit jäin ootteleen hiljaa siihen niin siilimammahan sieltä lyllersi vieläkin vihaisesti tuhisten ketteleen että mikäs perkele siellä oikeen käy sörkkimään.

Sovinnon eleenä aloin tyyppiä ruokkia ja oli ihan koko kesän meidän ilona tuossa nurkissa.
Tänä keväänä ei oo ainakaan vielä näkynyt, innolla kyllä odottelemme josko taas joku siili meiänkin tontille ilmaantuis. :D

Kuumimmat

Yhteistyössä