Luetellaan hyvännäköisiä suomalaisia naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinssi Uljas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: kruuttis
Sofia Ruutu.
Trendi_Sofia_Ruutu010.jpg

Tällä palstalla on vain sairaita minä poislukien.
Enhän minä muuten tuhlaisi aikaani turhaan posken paukutukseen. Moni on saanut saanut intoa elämäänsä kirjoituksistani.
Aamun uutisessa lukee, että eräs ulkomainen firma on saanut nuhteita lapsiseksilelujen maahantuonnista. Kyllä Suomessa on paljon pedofiilejä vaikka muuta väitätte.
Palstan moderointi on aina ollut lepsua.

Enhän minä muuten tuhlaisi aikaani turhaan posken paukutukseen. Moni on saanut saanut intoa elämäänsä kirjoituksistani.
Aamun uutisessa lukee, että eräs ulkomainen firma on saanut nuhteita lapsiseksilelujen maahantuonnista. Kyllä Suomessa on paljon pedofiilejä vaikka muuta väitätte.
Palstan moderointi on aina ollut lepsua.
Olet harhainen vehkeelle dunkkaava spuge jonka latteudet lähinnä aiheuttavat myötähäpeää. Ei jatkoon.

Mahdolliset psykologian opiskelijat palstalla. Yllä on mitä hienoin malliesimerkki narsistisen psykopaatin minäkuvasta. Huomaatte myös kirjoittajan mentaalisen yhtäläisyydet esim Trumpiin ja Putiniin.

Sääliksi käy läheisiään, mutta niitä tuskin on koska he noudattavat ainoaa ohjetta, jonka voin antaa varsinkin kyseisten ongelmaisten lähipiirille:

PAKENE!

Yhteistyössä