V
vieras
Vieras
Eli ei jää nälkä eikä tarvitse vaivautua kamalasti määriä ja kaloreita miettimään (vrt. lautasmalli)? Eikös tällaisia ole ainakin erilaiset salaatit ja keitot (tomaattikeitto, kasvissosekeitto etc.)?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:kasvikset
Keitoista en menis takuuseen. Lotraa sinne kermaa ja rasvaa niin varmana lihottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:kasvikset
Keitoista en menis takuuseen. Lotraa sinne kermaa ja rasvaa niin varmana lihottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:kasvikset
Riippuu mitä ruokavaliota noudattaa. Jos on sillä Vähähiilihydraattisella niin sitten toi rasva ja kerma onkin se juttu, joka laittaa läskit liikkeelle. Mutta jos puputtaa kuitenkin leipää, pastaa, perunaa ja riisiä niin sitten joo lihottaa ja reippaasti.
Mutta mitään valmiskeittoja en kyllä suosittelis, niissä on niin paljon lisäaineita. Parempi kun tekee itse alusta alkaen, tulee myös halvemmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:kasvikset
Riippuu mitä ruokavaliota noudattaa. Jos on sillä Vähähiilihydraattisella niin sitten toi rasva ja kerma onkin se juttu, joka laittaa läskit liikkeelle. Mutta jos puputtaa kuitenkin leipää, pastaa, perunaa ja riisiä niin sitten joo lihottaa ja reippaasti.
Mutta mitään valmiskeittoja en kyllä suosittelis, niissä on niin paljon lisäaineita. Parempi kun tekee itse alusta alkaen, tulee myös halvemmaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Klomas:Oikeasti ei ole muuta kuin vesi. Tai no joo, jotkut lisäainelitkut joita lightmehuiksi ja -limsoiksi sanotaan. Mitä tahansa muuta kun syö liikaa niin lihoo tai ei ainakaan laihdu.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Niin... Anteeksi.. Unohdin veden. Vettä paljon. Itse ennen syöntiä juon vesilasin pari. Light tuotteissa on paljon piilosokeria, rasvaa ym. Light tuote ei aina ole kevyttä. Tämä kannattaa pitää mielessä.