Luetelkaa kalliita vaatemerkkejä??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja innokas kirppiskiertelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Casandei, zalandossa on casandei korkokenkiä ja että ne on hienoja... tosin aika kalliita. kalleimmat casandei kengät maksaa zalandossa melkein kolme tuhatta....

Henri Lloyd
Sebago
Moncler
Acne
Lexington
Day Birger et Mikkelsen
Malene Birger

Nää nyt ei ole kovin kalliita, mutta tykkään laadusta: Twist&Tango, Maison Scotch

Alkuperäinen kirjoittaja innokas kirppiskiertelijä;24002174:
Innokas kirppiskiertelijä olen ja ostan vain kalliita merkkejä jos edullisesti saa, aivan turhaan ostaa 3 eurolla henkkamaukan paitaa kun samalla rahalla voi löytää ihan merkkiäkin =)
Usein kun käy niin aika hyviä löytöjä tekee.

Itse en vain noita merkkejä niin hyvin tiedä

tommy hilfiger
gant
filippa k
mexx
calvin klein
marco polo
ralph lauren

mitäs muita tulee mieleen??
naisten, miesten ja lasten merkkejä

Mexx on surkea ja Marko polo "marc o polo" niille joilla ei ole varaa Polo Ralph Laureniin !!!
Replay
Pepe Jeans
Diesel
Just Cavalli kalliimpi tulpasti polo ralph laureniin verrattuna
gucci ja louis vuitton myös , mutta niillä on vährmmän mielenkiintoisia vaatteita !

Itse myönnän ostavani pääosin keskiluokan vaatteita,mutta löytynee minulla muutamia kalliimpiakin merkkejä.
Itselläni löytynee niin Chanelia , (Keskiluokan)Guessiä,(keskiluokan) Dieseliä, kuin Versacea,
Mutta muita kalliita merkkejä,mitä en omista ovat erimerkiksi: Gucci,Pradaa,Dioria ja Fendiä, mitä itselleni heti tulee mieleeni.

DKNY
löysin yhden villasta tehdyn ohuen hameen kirpparilta ja ihmettelin miten hieno ja hyvälaatuinen se oli. Googletin sitten että mahtaako olla kalliskin hame. Selvisi että kyseessä oli DKNY:n 500€:n hame! Maksoin siitä itse 0,50€ !....vaan eipä juuri enempää ole rahaa vaatteisiin laittaakkaan näillä kotihoidontuilla eläessä. Mutta oli kyllä kiva löytö :)

Tässä muutamia merkkejä Burberry Calvin klein Helly hansen diesel Tommy hilfieger Adidas nike guess hermes levis lacoste cap timberland ray ban polo ralph lauren boss esprit gant vesace luis vuitton armani superdry serge pariente g star under armour

Tässä muutamia merkkejä Burberry Calvin klein Helly hansen diesel Tommy hilfieger Adidas nike guess hermes levis lacoste cap timberland ray ban polo ralph lauren boss esprit gant vesace luis vuitton armani superdry serge pariente g star under armour

Minä teen ihan samaa. Miksi tosiaan ei bongaisi laadukkaita vaatteita, kun ne harvoin maksavat kovin paljon enempää kirppiksellä kuin halvemmatkaan. :) Itse olen ostanut Gantia, Tommy Hilfigeria, Espritia, Marimekkoa, Rils`:ia, Sandia, Jackpotia ja Polo Ralph Laurenia. Me olemme keskituloisia, mutta miksei ostaisi kirppiksiltä kun varsinkin pk-seudun kirppiksiltä löytää laadukasta vaatetta helposti.

DKNY
löysin yhden villasta tehdyn ohuen hameen kirpparilta ja ihmettelin miten hieno ja hyvälaatuinen se oli. Googletin sitten että mahtaako olla kalliskin hame. Selvisi että kyseessä oli DKNY:n 500€:n hame! Maksoin siitä itse 0,50€ !....vaan eipä juuri enempää ole rahaa vaatteisiin laittaakkaan näillä kotihoidontuilla eläessä. Mutta oli kyllä kiva löytö :)

Mulla vähän samansuuntainen kokemus, tosin vaate ei ihan noin kallis ollut alunperin ollut. Löysin 50 centillä Gantin hameen, vastaava maksaa uutena 150 e. Oli kyllä ihana.

lasten merkeistä hyvän jälleenmyyntihinnan omaavia:

polar o pyret
desigual
pomp de lux
mycinnamongirl
molo
mini rodini
jacard
next
billieblush
Dpam,
aarrekid,
how to kiss a frog
Lili Gaufrette
Noa Noa
Petit by Sofie Schnoor

kengistä,
AuratoRap, ecco, sketchers, bundgaard, el naturalista

Näitä itse käytän ja kun ei enää mahdu, menevät hyvällä hinnalla ja nopeasti yleensä vielä kaupaksikin.

polar o pyret
desigual
pomp de lux
mycinnamongirl
molo
mini rodini
jacard
next
billieblush
Dpam,
aarrekid,
how to kiss a frog
Lili Gaufrette
Noa Noa
Petit by Sofie Schnoor

kengistä,

Näitä itse käytän ja kun ei enää mahdu, menevät hyvällä hinnalla ja nopeasti yleensä vielä kaupaksikin.

polar o pyret
desigual
pomp de lux
mycinnamongirl
molo
mini rodini
jacard
next
billieblush
Dpam,
aarrekid,
how to kiss a frog
Lili Gaufrette
Noa Noa
Petit by Sofie Schnoor

kengistä,

polar o pyret
desigual
pomp de lux
mycinnamongirl
molo
mini rodini
jacard
next
billieblush
Dpam,
aarrekid,
how to kiss a frog
Lili Gaufrette
Noa Noa
Petit by Sofie Schnoor

kengistä,

polar o pyret
desigual
pomp de lux
mycinnamongirl
molo
mini rodini
jacard
next
billieblush
Dpam,
aarrekid,
how to kiss a frog
Lili Gaufrette
Noa Noa
Petit by Sofie Schnoor

kengistä,