Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alanenä? *reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä tytön alapäätä sanotaan etupyllyksi, eikä siinä oo mitään kummallista.
Minkä ikäisestä kyse? Luulisi olevan hämäävää lapselle. Onko pojillakin etupylly?
Pojilla on alanenä.
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä harmaana:Alanenä? *reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä tytön alapäätä sanotaan etupyllyksi, eikä siinä oo mitään kummallista.
Minkä ikäisestä kyse? Luulisi olevan hämäävää lapselle. Onko pojillakin etupylly?
Pojilla on alanenä.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Meijän pojalla on pipu tai pippeli. Tuo pipu on vaan tuon pippelin lyhenne... heh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hö:Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä harmaana:Alanenä? *reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä tytön alapäätä sanotaan etupyllyksi, eikä siinä oo mitään kummallista.
Pojilla on alanenä.
etupylly ja pylly sanoissa on ero, joten tuskinpa on hämäävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Varotoimi:Ehdottomasti ei kannata istua paljaalla etupyllyllä pyyhkeen päällä, jos ei halua tulla raskaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Alkuperäinen kirjoittaja Varotoimi:Ehdottomasti ei kannata istua paljaalla etupyllyllä pyyhkeen päällä, jos ei halua tulla raskaaksi.
Ja sohvatkin pitää suojata bagteereilta.
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Eikö kellään muulla sanota pippeliä kikuksi? Mun mies just tuossa yks päivä muisteli, että sen äiti sano sille aina pienenä, että pese napa kunnolla ja tarkoitti sillä kikua/pippeliä.
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Eikö kellään muulla sanota pippeliä kikuksi? Mun mies just tuossa yks päivä muisteli, että sen äiti sano sille aina pienenä, että pese napa kunnolla ja tarkoitti sillä kikua/pippeliä.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Eikö kellään muulla sanota pippeliä kikuksi? Mun mies just tuossa yks päivä muisteli, että sen äiti sano sille aina pienenä, että pese napa kunnolla ja tarkoitti sillä kikua/pippeliä.
Anoppi sanoo kikuliksi. Joku aivan ihme nimi sillä on pimpillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Se on muuten hulvaton numero muutenkin, ehditkö jo lukea säästövinkit?![]()
En ehtiny, selailin vasta lehtee mut tuo etupylly hyppäs silmilleTäytyy lukee
Enkä mäkään kyllä oikee ymmärrä et miten se pimppi niin ronski nimitys on, mun mielestä se on ihan normi siisti nimitys. Mut ei mun kaikkee tarviikaan ymmärtää.
Alkuperäinen kirjoittaja 3 viikkoisen poitsun äippä:Oon pohtinu ja ukoltakin kysellyt mikä olisi hyvä nimitys pojan 'vehkeelle'.Mikään ei oo tähän mennessä tuntunu oikealta, mutta tästä ketjusta löytyi hyvä nimitys eli pojalla on kikki.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja 3 viikkoisen poitsun äippä:Oon pohtinu ja ukoltakin kysellyt mikä olisi hyvä nimitys pojan 'vehkeelle'.Mikään ei oo tähän mennessä tuntunu oikealta, mutta tästä ketjusta löytyi hyvä nimitys eli pojalla on kikki.
KIKKI ON TISSI ELI RINTA! pohjanmaalla
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Eikö kellään muulla sanota pippeliä kikuksi? Mun mies just tuossa yks päivä muisteli, että sen äiti sano sille aina pienenä, että pese napa kunnolla ja tarkoitti sillä kikua/pippeliä.
Anoppi sanoo kikuliksi. Joku aivan ihme nimi sillä on pimpillekin.
Muistan jonkun sanoneen pimppiä PIMPUTTIMEKSI ja se on mun mielestä ÄLLÖ! TGulee mieleen joku soitin tms![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aikuiset:Ei tämän ketjun luettuaan voi sanoa muuta kuin "voihan etupylly"!! Ja ne jotka tällä palstalla viljelevät sitä vee-alkuista sanaa, ottakaa opiksenne ja sanokaa tästä lähin "haista etupylly"...
Alkuperäinen kirjoittaja aikuiset:Ei tämän ketjun luettuaan voi sanoa muuta kuin "voihan etupylly"!! Ja ne jotka tällä palstalla viljelevät sitä vee-alkuista sanaa, ottakaa opiksenne ja sanokaa tästä lähin "haista etupylly"...
haista sinä kuule etupylly.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:meillä himpukka ja hippula